Administratorė finansinių paslaugų įmonėje

Skelbimas galioja iki: 2016.12.25

Darbo vieta

Kur dirbsite ir koks bus jūsų darbas?

Mūsų klientė dinamiška, į klientus orientuota ir inovatyvi užsakomųjų finansų, audito ir buhalterinės apskaitos paslaugų įmonė. Ši Lietuvoje įsikūrusi įmonė veikia ir kitose šalyse daugiau kaip 15 m. Įmonėje dirba tik į aukščiausią kokybę orientuoti profesionalai, kurie išsiskiria tikslumu, sąžiningumu ir išmano verslo subtilybes.

Jei galite vienu metu atlikti daugiau užduočių ir mokate jas prioritetizuoti mums reikia Jūsų! Šiame darbe Jūs būsite atsakinga (-as) už įmonės dokumentų srautų administravimą, sąskaitų išrašinėjimą, įmonės svečių pasitikimą, jų pavaišinimą. Pasirūpinsite, kad biure visada laiku būtų užtikrintos biuro reikmenys.

Ko tikimės iš jūsų?

- Bent 1 m. biuro administratorės patirties,
- puikių lietuvių kalbos raštvedybos žinių ir gero anglų kalbos mokėjimo,
- kruopštumo, atidumo, pareigingumo ir mėgstančios (-o) tvarką.

Lietuvių arba anglų kalbų filologijos išsilavinimas būtų jūsų privalumas.

Mes jums siūlome

- darbą, kuriame nuobodu tikrai nebus,
- galimybę augti ir tobulėti,
- draugišką, patyrusį ir savarankišką kolektyvą (arbatas patys pasidaro).
Siųsti savo CV

UAB "Soprana Personnel International"

Soprana Personnel International teikia personalo nuomos ir atrankos paslaugas Skandinavijos šalyse, Olandijoje bei Lietuvoje. Lietuvoje ne tik atrenkame personalą, bet ir konsultuojame kaip ieškantiems darbo prisistatyti darbdaviams, kaip planuoti karjerą. Kviečiame apsilankyti www.karjerosplanavimas.lt puslapyje ir susipažinti su mūsų teikiamomis paslaugomis ieškantiems darbo bei planuojantiems savo karjerą.

Daugiau informacijos suteiksime: 865900512 (Rūta).

KANDIDATUOTI GALITE:
Visi UAB "Soprana Personnel International" darbo skelbimai
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »