Administratorė (-ius) – asistentė (-as)

Skelbimas galioja iki: 2016.12.21

Darbo vieta

Darbo pobūdis

• Biuro priežiūra ir administravimas;
• Dokumentų srautų valdymas, įmonės dokumentų ruošimas ir tvarkymas;
• Skambučių ir informacijos srautų valdymas, korespondencijos tvarkymas, svečių sutikimas ir nukreipimas;
• Pirkimo dokumentų apskaita;
• Darbas AutoCAD programa;
• Vadovo pavestų užduočių vykdymas;
• Pagalba įmonės darbuotojams;
• Tinklalapio informacijos administravimas lietuvių ir anglų kalbomis;
• Įmonės renginių organizavimas.

Reikalavimai

• Aukštasis išsilavinimas (statybinis ar inžinerinis būtų privalumas);
• Bent 2 m. administracinio darbo patirtis būtų privalumas;
• Gebėjimas dirbti AutoCAD programa (privaloma sąlyga);
• Puikūs raštvedybos įgūdžiai;
• Nepriekaištingas kompiuterinis raštingumas;
• Gebėjimas valstybine kalba sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
• Anglų ir rusų kalbų žinios;
• Vairuotojo pažymėjimas būtų privalumas;
• Asmeninės savybės: kruopštumas, atsakingumas, sąžiningumas, mandagumas, paslaugumas, geranoriškumas.

Mes jums siūlome

• Įdomų ir atsakingą darbą;
• Pareigybinį draudimą;
• Visas reikiamas darbo priemones;
• Puikias darbo sąlygas;
• Visas socialines garantijas;
• Atlyginimą, po bandomojo laikotarpio, nuo 500 Eur (išskaičiavus mokesčius).

Atlyginimas

Derybų klausimas
Siųsti savo CV

UAB "INŽINERA"

UAB „INŽINERA“ – atestuota įmonė, įkurta 2006 m. Bendrovės specializacija – pastatų šildymo, vėdinimo, oro kondicionavimo, vandentiekio, nuotekynės, elektrotechnikos sistemų montavimas.
Visi UAB "INŽINERA" darbo skelbimai
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »