Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

ADMINISTRATORĖ (-IUS) - VADOVO PADĖJĖJA (-AS)

Skelbimas galioja iki: 2016.11.20

Darbo vieta

Darbo pobūdis

- įmonės dokumentų administravimas, registravimas, sisteminimas;
- įmonės darbuotojų komandiruočių organizavimas;
- vadovo kelionių ir susitikimų organizavimas Lietuvoje ir užsienyje;
- svečių pasitikimas ir priėmimas;
- kitos vadovo pavestos užduotys;
- bendra biuro priežiūra ir tvarkos užtikrinimas.

Reikalavimai

- puikūs raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- puikios lietuvių ir anglų kalbų žinios (žodžiu ir raštu);
- aukštasis išsilavinimas;
- gebėjimas greitai susisteminti ir apdoroti informaciją;
- administracinio darbo patirtis kelionių organizavimo srityje;
- kruopštumas, savarankiškumas, atsakingumas, sąžiningumas, punktualumas;
- rusų kalbos žinios būtų privalumas.

Mes jums siūlome

- galimybę augti ir tobulėti;
- darbą draugiškame kolektyve;
- karjeros galimybes.

Girteka įmonių grupė

Mes - įmonių grupė "Girteka" – esame didžiausi tarptautinio transporto ir logistikos paslaugų tiekėjai Lietuvoje bei vieni didžiausių Pabaltijo regione, gabenantys ir ekspedijuojantys krovinius automobiliais visoje Europoje bei Rusijoje. Šiuo metu valdome 2900 automobilių parką, daugiau nei 7100 darbuotojų rūpinasi sklandžiu visų logistikos paslaugų grandžių veikimu. Būdami sparčiausiai augančia transporto ir logistikos paslaugų grupe, nuolat plečiame mūsų įmonių veiklą bei kviečiame prie savo veržlaus, jaunatviško ir draugiško kolektyvo prisijungti įvairių sričių specialistus.



Aplankykite mus Facebook paskyroje

www.facebook.com/Girteka
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »