BIURO ADMINISTRATORĖ (-IUS)

Skelbimas galioja iki: 2016.12.16

Darbo vieta

Darbo pobūdis

- biuro veiklos organizavimas ir tvarkos užtikrinimas;
- įvairių raštų rašymas, įmonės dokumentacijos ir korespondencijos valdymas;
- bendravimas su interesantais, svečių priėmimas;
- pagalba ruošiantis susitikimams ir organizuojant renginius;
- biuro aprūpinimas kanceliarinėmis ir kitomis prekėmis;
- komandiruočių organizavimas;
- kitos administracinės ir organizacinės užduotys;
- skambučių valdymas.

Reikalavimai

- raštvedybos taisyklių išmanymas (būtina!);
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- puikios lietuvių, rusų k., geros anglų k. įgūdžiai;
- puikūs bendravimo įgūdžiai, atsakingumas, lankstumas;
- organizaciniai sugebėjimai, greita orientacija;
- administracinio darbo patirtis nuo 1 metų.

Privalumai:
- noras dirbti administracinį darbą, bendrauti su kolegomis;
- noras prisidėti prie vidinio klimato gerinimo.

Mes jums siūlome

Prie ypatingų, Jūsų lūkesčius atitinkančių, finansinių sąlygų, taip pat kasmetinių atostogų pagal iš anksto tvirtinamą grafiką sudarome tinkamas sąlygas darbui:
- modernus, strategiškai patogioje vietoje esantis biuras
- įmonei priklausančios kavinės naminio maisto šedevrai su specialia nuolaida kiekvieną dieną, galimybė atsiskaityti darbuotojo pažymėjimu (taikant paylo sprendimą www.ashburn.eu/lt/produktai/paylo/)
- bibliotekoje sukauptos ir nuolat atnaujinamos žinios nemokamai
- kavos aparatas, arbata - pagal nutylėjimą
- naujoviškos darbo priemonės
- specialios partnerių nuolaidos
- mokymai, sertifikatai, komandiruotės kvalifikacijai kelti - darbdavio sąskaita
- materialinio kvalifikacijos kėlimo skatinimo programos: darbo užmokesčio didinimas priklausomai nuo išlaikyto sertifikato (patvirtinta vidinė tvarka)
- draugiškai, pozityviai nusiteikęs kolektyvas
- biliardas, stalo futbolas biuro patalpoje
- tradicinės šventės, 3 dienų visos įmonių grupės darbuotojų išvykos į kaimo sodybas, plaukimas baidarėmis, boulingo turnyrai
Siųsti savo CV

Penkių kontinentų įmonių grupė

Video apie įmonę:


Ashburn International, UAB
Bankinių mokėjimo kortelių, elektroninės komercijos ir lojalumo sistemų sprendimus diegianti „ASHBURN International“ įkurta 1998 metais kaip antrinė valdančiosios kompanijos „ASHBURN International Holdings“ Inc. įmonė siekiant teikti informacinių technologijų sprendimus ir užsakomąsias paslaugas (angl. Outsourcing) finansų, prekybos, telekomunikacijų ir paslaugų sektorių klientams. Bendrovė nuo 2003 metų tapo „Penkių kontinentų“ įmonių grupės nare.

Informacija apie kitas darbo vietas įmonių grupėje 5ci
Kontaktas:

Daugiau:
www.bs2.lt/
www.ashburn.eu/
www.skynet.lt/
profit.5ci.lt/
Visi Penkių kontinentų įmonių grupė darbo skelbimai
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »