Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Esamų klientų aptarnavimo vadybininkė (-as) - administratorė (-ius)

Darbo vieta

Darbo pobūdis

•Bendravimas su klientais (transporto, logistikos kompanijos);
•Reikalingos informacijos surinkimas (sutartys, sąskaitos);
•Darbas su duomenų sistemomis/dokumentacijos pildymas, ataskaitų rengimas, PMV bei akcizų skaičiavimas.

Reikalavimai

•Aukštasis išsilavinimas;
•Būtina panašaus darbo patirtis;
•Darbo su duomenų bazėmis patirtis;
•Geras anglų kalbos mokėjimas;
•Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel);
•Gebėjimas sparčiai atlikti pavestas užduotis;
•Gebėjimas spręsti konfliktines situacijas;
•Kuopštumas, atidumas, analitinis mąstymas;
•Atsparumas stresinėms situacijoms.

Mes jums siūlome

Atsakingą ir savarankišką darbą, profesinį tobulėjimą, konkurencingą atlygį, darbui reikalingas priemones.

Atlyginimas

Derybų klausimas
Priklauso nuo rezultatų
Su perspektyva didėti

Noriu personalo sprendimų grupė

Mūsų klientė – viena iš didžiausių naftos kompanijų atstovių Lietuvoje, šiuo metu plečia veiklą ir darbui Kaune ieško esamų klientų aptarnavimo vadybininkės (-o) - administratorės (-iaus).

Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: +370 37 320501.
Kontaktinis asmuo: Rasa.
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »