30 dalykų, kuriuos turėtumėt pradėti daryti dėl savęs

1. Pradėk leisti laiką su tinkamais žmonėmis. Tai žmonės, kuriuos mėgsti, kurie myli ir gerbia tave ir kurie ragina tobulėti gerais ir įdomiais būdais. Tai tie, kurie verčia jaustis gyvybingesniais, ne tik besąlygiškai džiaugias tuo, koks esi dabar, bet ir tuo, koks nori būti.

2. Iš karto duokite atkirtį savo problemoms. Jos nenusako, koks esi, bet tai, kaip reaguoji ir sprendi jas, yra svarbu. Problemos nedings, jei nesiimsi veiksmų. Daryk, ką gali, kada gali, ir ivertink tai, ką padarai. Visa tai - maži žingsneliai teisinga kryptimi, centimetras po centimetro. Tie centimetrai turi reikšmės, ilgainiui tapdami metrais ir kilometrais.

3. Būk sąžiningas sau dėl visko. Būk atviras, kas teisinga ir kas turi būti pakeista. Visada būk sąžiningas kiekvienoje gyvenimo situacijoje, nes tu esi vienintelis žmogus, kuriuo gali visada pasitikėti. Ieškok savyje tiesos, kad žinotum, kas iš tikrųjų esi. Kai žinosi, turėsi geresnį supratimą apie tai, kur esi dabar ir kaip
ia atsidūrei. Tada būsi geriau pasiruošęs išsiaiškinti, kur nori eiti toliau ir kaip ten nusigauti.

4. Pradėk teikti pirmenybę savo paties laimei. Tavo poreikiai yra svarbūs. Jei nevertini savęs, neprisižiūri ir nekovoji už save, tai paprasčiausiai kenki sau. Atmink, kad YRA imanoma rūpintis savimi, tuo pat metu besirūpinant aplinkiniais. Kai bus patenkinti tavo paties poreikiai, tu kur kas labiau sugebėsi pasirūpinti tais, kuriems tavęs reikia labiausiai.

5. Būk savimi, paprastai ir išdidžiai. Pastangos būti kažkuo kitu, tėra tavo asmenybės švaistymas. Būk savimi. Patikėk, kad tavo individualios idėjos, stiprybė ir grožis yra kaip niekieno kito. Būk tuo, kas žinai, kad esi - geriausia savo versija - savo galvoje. Svarbiausia, būk teisingas SAU ir jei kažkur negali būti visa savo širdimi, ištrauk save iš ten.

6. Būk pastabesnis ir gyvenk šia diena. Stebuklas vyksta dabar. Dabar yra vienintelis tau garantuotas momentas. Dabar vyksta gyvenimas. Taigi nustok galvoti kaip viskas nuostabu bus ateityje. Nustok mąstyti, kas nutiko ar galėjo nutikti praeityje. Išmok būti "čia ir dabar" ir patirk gyvenimą jam vykstant. Džiaukis pasauliu dėl jo grožio dabar.

7. Pradėk vertinti pamokas, kurias išmoksti iš klaidų. Klaidos nėra blogai. Tai lyg laiptelis tobulėjimo link. Jei kartas nuo karto nesuklysti, tai per daug nesistengi ir neišmoksti nieko naujo. Rizikuok, klupk, krisk, stokis ir bandyk iš naujo. Vertink, kad stumi save pirmyn, mokaisi, augi ir tobuleji. Reikšmingi pasiekimai beveik visada yra ivertinami po daugybės klydimų. Viena iš "klaidų", kurios bijai, gali būti saitas su tavo didžiausiu pasiekimu.

8. Būk mandagesnis sau. Jei turėtum draugą, kuris kalbėtų su tavim taip kaip tu kalbi su savim, kiek ilgai leistum tęstis šiai draugystei? Taip kaip elgiesi su savimi nustato standartus kitiems. Turi pamilti pats save, kitu atveju niekas kitas to taip pat nepadarys.

9. Džiaukis tuo, ką jau turi. Problema su daugeliu iš musu, jog mes manome, kad būsime laimingi kaip pasieksime tam tikrą lygį gyvenime, kurį matome pas kitus - tavo bosą nuostabiame kabinete, tą draugo drauga, kuris turi vilą prie jūros ir t.t.

10. Pradėk kurti savo paties laimę. Jei lauki, kad kažkas kitas padarytų tave laimingu, daug prarandi. Šypsokis, nes tu gali. Pasirink laimę. Būk tas pokytis, kurį nori matyti pasaulyje. Būk laimingas, koks esi dabar ir leisk pozityvumui įkvėpti tave kelionei į rytojų. Laimė dažniausiai randama ten, kur ir kada tu nusprendi jos ieškoti. Jei ieškosi laimės galimybėse, kurias tu gauni, ilgainiui jas rasi. Jei vis ieškosi kažko kito, deja, vis kažką kitą ir rasi.

11. Duok savo idėjom ir svajonėms šansą. Gyvenime galimybės retai pasitaiko pačios, jas tiesiog reikia griebti. Tu niekada nebūsi 100 procentų tikras, kad tai suveiks, bet gali visad būti 100 procentų tikras, kad tai nesuveiks, jeigu nieko nesiimsi. Daugeliu atvejų turi tiesiog bandyti. Ir nesvarbu, kuo tai baigsis, tai visada bus taip kaip turėjo būti. Arba tau pasiseks arba tu kažko išmoksi. Pergalė abiem atvejais.

12. Pradėk tikėti, kad tu pasiruošęs kitam žingsniui. Tu pasiruošęs. Pagalvok apie tai. Tu turi viską, ko dabar reikia, kad žengtum mažą realų žingsnį pirmyn. Taigi vertink galimybes, kurios pasitaiko ir priimk iššūkius – tai dovanos, kurios padės tau augti.

13. Pradėk naujus santykius dėl teisingų priežasčių. Pradėk naujus santykius su patikimais, sąžiningais žmonėmis, kurie atspindi tavo asmenybę ir tai, koks tu nori būti. Pasirink žmones, kuriuos tau garbė pažinoti, žmones, kuriais žaviesi, kurie tau rodo meilę ir pagarbą – žmones, kurie atsako į tavo gerumą ir pasišventimą. Kreipk dėmesį į žmonių veiksmus, nes veiksmai yra kur kas svarbiau nei žodžiai ar tai, kaip kiti juos pristato.

14. Suteik naujai sutiktiems žmonėms šansą. Skamba grubiai, bet tu negali išlaikyti kiekvieno draugo, kurį kada nors turėjai. Žmonės ir pasirinkimai keičiasi. Kuomet vieni santykiai blėsta, kiti sužydi. Vertink naujų pažinčių galimybes, natūraliai leisdamas išeiti senosioms, kurios nebefunkcionuoja. Pasikliauk savimi priimdamas sprendimus. Priimk naujus santykius, žinodamas, kad tu patenki į naują erdvę. Būk pasiruošęs mokytis, būk pasiruošęs iššūkiams ir būk pasiruošęs sutikti kažką, kas, galbūt, pakeis tavo gyvenimą visam laikui.

15. Pradėk varžytis su savimi iš praeities. Būk įkvėptas kitų, pasikliauk kitais, mokykis iš jų, bet žinok, kad konkuravimas su jais yra laiko švaistymas. Tu varžaisi su vienu ir tik vienu žmogumi – savimi. Tu konkuruoji, kad taptum geriausias, koks gali būti. Pasiryžk pagerinti savo asmeninius rekordus.

16. Pradėk džiaugtis kitų žmonių sėkme. Pastebėk kodėl mėgsti kitus ir tai jiems pasakyk. Vertinant tai, kokie nuostabūs žmonės yra aplink tave veda į produktyvumą, pilnatvę ir ramybę. Taigi, džiaukis dėl tų, kurie daro progresą. Sirk už jų pergales. Būk atvirai dėkingas už jų pasišventimą. Viskas atsisuka aplink, ir ilgainiui žmonės, kuriuos palaikei, ims palaikyti tave.

17. Pradėk ieškoti sidabro gijų sunkiose situacijose. Kai reikalai sunkūs ir tau liūdna, kelis kartus įkvėpk ir ieškok sidabro gijų – mažų vilties trupinėlių. Primink sau, kad tu gali ir tapsi stipresnis po sunkaus meto. Ir suvok savo palaiminimus ir pergales – visus dalykus kurie tavo gyvenime yra geri. Susikoncentruok ties tuo, ką turi, o ne tuo, ko neturi.

18. Pradėk atleisti sau ir kitiems. Mes visi esam nukentėję nuo savo pačių sprendimų ir nuo kitų. Ir kol šių patirčių skausmas yra normalus, kartais jis užsitęsia per ilgai. Mes išgyvenam savo skausmą vėl ir vėl ir sunkiai tai paleidžiame. Atleidimas yra vaistas. Tai nereiškia, kad reikia ištrinti praeitį ar pamiršti, kas buvo. Tai reiškia, kad tu paleidi apmaudą ir skausmą, vietoj to pasimokydamas iš incidento ir judėdamas į priekį su savo gyvenimu.

19. Imk padėti aplinkiniams. Rūpinkis žmonėmis Vesk juos, jei žinai geresnį kelią. Kuo daugiau padėsi kitiems, tuo daugiau jie norės padėti tau. Meilė ir gerumas sukuria meilę ir gerumą. Ir taip toliau ir panašiai.

20. Pradėk klausyt savo vidinio balso. Jei tai padeda, pakalbėk apie savo idėjas su artimaisiais, tačiau pasilik sau pakankamai erdvės sekti savo intuiciją. Būk atviras sau. Sakyk, ką reikia pasakyti. Daryk tai, kas giliai širdyje, tau atrodo teisinga.

21. Būk dėmesingesnis streso lygiui ir daryk trumpas pertraukėles. Stabtelėk. Kvėpuok. Leisk sau sustoti, apgalvoti veiksmus ir judėti tolyn aiškiau ir tikslingiau. Kai tu labiausiai įsidirbęs, trumpa pertraukėlė atgaivins tavo protą ir padidins produktyvumą. Šios trumpos pertraukėlės padės permąstyt ar paskutiniai veiksmai tikrai atitinka tavo siekius.

22. Pradėk matyti grožį mažuose dalykuose. Vietoj laukimo, kol įvyks dideli dalykai – vedybos, vaikai, svarbus paaukštinimas, laimėjimas loterijoje, - rask laimę mažuose dalykuose, kurie įvyksta kasdien. Maži dalykai, kaip rytinės kavos puodelis tyloje, ar puikus namie ruošto maisto skonis ir kvapas, ar malonumas pasidalinti, kas tau patinka, su kažkuo kitu, ar laikymasis rankomis su savo gyvenimo partneriu. Šių mažų malonumų pastebėjimas kasdien, padaro didelį pokytį gyvenimo kokybėje.

23. Priimk dalykus, kurie nėra tobulumo viršūnė. Atmink, kad „tobulas“ yra priešas „geram“. Didžiausias iššūkis žmonėms, kurie nori tobulėti ir tobulinti pasaulį, yra išmokimas priimt dalykus tokius, kokie jie yra. Kartais geriau priimti ir vertinti pasaulį ir žmones, kokie jie yra, vietoj bandymo pritaikyti viską ir visus prie neįmanomo idealo. Ne, tu neturėtum priimti gyvenimo vidutinybės, bet išmokti vertinti dalykus, kurie yra mažiau nei tobuli.

24. Dirbk ties savo tikslu kasdien. Atmink, tūkstančio kilometrų kelionė prasideda nuo vieno žingsnio. Apie viską, ką tu svajoji, pradėk galvoti paprasčiau, logiški žingsniai kasdien, padės tai pasiekti. Eik ten ir daryk ką nors. Kuo smarkiau dirbsi, tuo sėkmingesnis tapsi. Kai kažkuriam savo gyvenimo etape, mes nusprendžiame sekti savo pašaukimu, tik nedaugelis iš mūsų imasi konkrčių veiksmų, turiu minty, nuolatinio pasišventimo galutiniam rezultatui.

25. Būk atviras apie tai, kaip jautiesi. Jei tau skaudu, duok sau reikalingos erdvės ir laiko tai išgyventi, bet būk atviras dėl to. Kalbėk su artimaisiais. Pasakyk jiems tiesą, kaip jauties. Leisk jiems išklausyti. Paprastas atvirumo aktas, nuoširdžiai pasipasokojant atviram žmogui, yra pirmas žingsnis geresnės savijautos link.

26. Prisiimk visą atsakomybę už tai kaip gyveni. Valdyk savo pasirinkimus ir klaidas, ir atlik reikiamus žingsnius, tam pagerinti. Prisiimk atsakomybę už savo gyvenimą arba kas nors kitas prisiims. Kai tai atsitiks tu tapsi jų svajonių ir idėjų vergu, vietoj pradininko savųjų. Tu esi vienintelis, kuris gali tiesiogiai kontroliuoti savo gyvenimo sėkmę. Ne, tai nebus visada lengva. Kiekvienas žmogus turi krūvą kliūčių priešais save. Bet turi atsakyti už savo situaciją ir įveikti tas kliūtis. Pasirinkus kitaip, pasirenkamas gyvenimas paprasčiausiai egzistuojant.

27. Pradėk puoselėti svarbiausius santykius. Atnešk tikrą, nuoširdų džiaugsmą į tų gyvenimą, kuriuos myli, paprasčiausiai reguliariai pasakydamas, ką jie jums reiškia. TU negali būti viskas visiems, bet gali būti viskas keliems žmonėms. Nuspręsk, kas tie žmonės ir elkis su jais atitinkamai. Atmink, kad nereikia tikslaus skaičiaus draugų, tiesiog draugų kuriais tu esi užtikrintas.

28. Susikoncentruok ties dalykais, kuriuos gali kontroliuoti. Negali visko pakeisti, bet visada gali šiek tiek pakeisti. Laiko, talento ir emocinės energijos švaistymas dalykams, kurie virš tavo kontrolės ribų, yra įniršio, kančios ir apatijos receptas. Skirk savo energiją dalykams, kuriuos gali kontroliuoti ir imkis to dabar.

29. Susikaupk tegiamiems rezultatams. Protas turi tikėti, kad jis gali kažką padaryti iki kol Jis iš tikrųjų tai ims daryti. Kelias, peržengti neigiamas mintis ir destruktyvias emocijas yra vystant priešingą, teigiamas emocijas, kurios yra stipresnės ir galingesnės. Klausyk savo kalbos or keisk neigiamas mintis teigiamomis. Nepriklausomai nuo situacijos, susikoncentruok ties tuo, kas nori, kad atsitiktų, tada ženk kita pozityvų žingsnį pirmyn. Ne, tu negali kontroliuoti visko, kas tau nutiks, bet gali kontroliuoti savo reakciją į tai. Kiekvieno gyvenimas turi teigiamus ir neigiamus aspektus, ilgainiui ar tu laimingas ir sėkmingas labai priklauso ties kuriais aspektais sutelksi dėmesį.

30. Pastebėk, koks tu turtingas dabar. Henry David Thoreau kartą pasakė „Turtas yra galimybė pajausti gyvenimo pilnatvę“. Net kai laikai nėra lengvi, svarbu apmastyti dalykus. Tu nėjai vakar miegoti alkanas. Tu nemigojai lauke. Tu turėjai pasirinkimą, kokius drabužius vilkėsi šį rytą. Tu nė minutėlės nebuvai mirtinai išsigandęs. Turi priėjimą prie švaraus geriamojo vandens. Turi medicinos priežiūrą. Turi internetą. Gali skaityti. Kai kas pasakytų, kad tu neapsakomai turtingas, taigi atmink būti dėkingas už visus dalykus, kuriuos turi.

Publikuota: