Ar konfliktas su vadovu visuomet baigiasi atleidimu?

Dirbti visuomet geriau, kai nekyla tarpusavio konfliktų, kai nekuriamos intrigos, kai darbuotojai vieni kitų neapkalba. Tačiau pasitaiko atvejų, kai tenka apsižodžiuoti, o kartais – net ir susipykti su aukščiausio rango vadovais.

Nors dauguma darbuotojų niekuomet nepatyrė jokių konfliktų su savo vadovu, tačiau yra apie penktadalį, kuriems su vadovu teko susipykti. Kai kurie po tokio susipykimo netgi buvo atleisti arba apsisprendė iš darbo išeiti patys, rodo darbo paieškos portalo CVbankas.lt atliktos apklausos rezultatai. Dalis respondentų pripažįsta, kad nebedirbti nusprendė dėl to, kad tapo aplinkybių įkaitais: sužinojo apie neleistiną situaciją, tapo tam tikrų dalykų liudininkais, todėl suprato, kad ilgiau dirbti toje pačioje įmonėje nebegalės.

Apklausos rezultatai rodo, kad tokių darbuotojų, kurie po konflikto daugiau nebedirbtų įmonėje, mažuma. Tie, kurie sudaro daugumą, pasakoja, kad pykčių su vadovu sukėlė darbuotojų noras išsakyti savo poziciją, kas jiems nepatinka darbe, ką, jų nuomone, reikėtų keisti, kur vadovas yra darbuotojų atžvilgiu neteisus ir pan. CVbankas.lt respondentai pripažįsta, kad tokie pokalbiai nebuvo malonūs, reikėjo ilgai pasvarstyti, kad jiems pasiryžtų, tačiau dėl rezultato stengtis vertėjo – vadovai įvertino pastabas ir vėliau į jas atsižvelgė.

Likusieji apklausoje dalyvavę asmenys teigia, kad niekuomet nesikišo ir nenorėjo vadovui išsakyti savo pozicijos. Jų nuomone, vadovas vadovauja, jis atsako už įmonės pasiekimus ir rezultatus, todėl paprastam darbuotojui nereikia jam reguliuoti, nors sprendimai ir nepatiktų.

CVbankas.lt atliktos apklausos rezultatai taip pat rodo, kad dauguma darbuotojų drįsta išsakyti vadovui nepatikusius dalykus, kai kurie įsidrąsina tik kalbėdami užuolankomis. Paklausti, ar darbuotojas apskritai turi teisę apie tai kalbėti su vadovu, dauguma pritaria, nes, jų nuomone, darbuotojai – itin svarbi įmonės dalis, galinti išsakyti savo pastabas.

CVbankas.lt informacija

Publikuota: