Patarimai vadovui VII

Vadyba yra kontaktavimas su žmonėmis savo komandoje. Taigi, kaip efektyviai vadovauti komandai? Žinoma, pasitelkiant bendrąsias žinias. Štai kelios pagrindinės taisyklės, padėsiančios vystyti vadybos įgūdžius, kurie yra tikrai svarbūs. 

Bendravimas su klientais

Nesvarbu ar esi verslo savininkas ar vadybininkas vykdantis projektą, vienas dalykas išlieka tas pats: klientas yra vadovaujantis balsas sprendimų priėmime. Išmok su jais bendrauti efektyviai ir parodysi puikų pavyzdį tau pavaldiems žmonėms.

1.Atmink, kad pirkėjas yra bosas. Baigiantis dienai, tavo darbas yra padaryti pirkėją laimingu. Elkis atitinkamai.
2.Diferensijuok savo produktus. Nepasimesk panašių į tavo produktų ir paslaugų jūroje. Įsitikink, kad tu išsiskiri iš konkurentų.
3.Išlaikyk pirkėjus tiek pat, kiek ir ieškok naujų. Nors tu visada norėsi gauti naujų užsakovų, yra svarbu nepamiršti palaikyti santykius su ištikimais klientais.
4.Suteik efektyvius komunikavimo kanalus. Įsitikink, kad tavo klientai gali lengvai ir greitiai tave pasiekti, jeigu tik iškyla problemų, dvejonių ar klausimų. Jie taip pat gali suteikti puikų grįžtamąjį ryšį.
5.Išsaugokit klientų duomenis. Naudokit šiuos duomenis, kad leistumėte klientui pasijusti ypatingu, prisimenant tokias progas kaip gimtadieniai ir jubiliejai. Tai taip pat naudinga, sekant pirkimų parinktis.
6.Segmentuok savo klientus. Ne visi klientai yra vienodi. Suskirstyk savuosius į grupes, kurios leis tau skirti dėmesį ir paslaugas atitinkančias kiekvieno kliento unikalius poreikius.
7.Suteik efektyvias paslaugas po pardavimo. Neleisk kontaktui dingti, kai tik darbas yra baigtas. Įsitikink, kad tavo klientas liks patenkintas.
8.Atidžiai klausykis. Kreipk dėmesį tiksliai į tai, ko prašo tavo klientas ir tai padės geriau įgyvendinti jo reikalavimus.
9.Nebijok pasakyti, jog tu nežinai. Nežinoti atsakymo į kiekvieną klausimą yra normalu. Geriau sakyti, kad tu nežinai ir susisiekti su klientu viską išsiaiškinus, nei bandyti blefuoti pokalbio metu ir viską sutikrinti po to.

Publikuota: