Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS (-Ė)

Skelbimas galioja iki: 2016.10.21

Darbo vieta

Darbo pobūdis

1. Įmonės klientų aptarnavimas:
-Užsakymų valdymas;
-Komercinių pasiūlymų ruošimas
-Konsultavimas ir informacijos teikimas apie įmonės parduodamą produkciją ir paslaugas;
-Mokėjimų administravimas;
-Probleminių klausimų sprendimas.

2. Bendravimas su tiekėjais (produkcijos užsakymų koordinavimas);
3. Transporto produkcijai atvežti užsakymas;
4. Įmonės dokumentacijos valdymas (sutarčių su klientais administravimas, sąskaitu kuravimas ir t.t.).

Reikalavimai

-Gebate savarankiškai planuoti savo darbo laiką;
-Norite save realizuoti klientų aptarnavimo srityje;
-Esate greitos orientacijos ir galite priimti sprendimus net ir sudėtingose situacijose;
-Aiškiai dėstote mintis ir gebate užmegzti kontaktą su įvairiais žmonėmis;
-Turite gerus anglų kalbos įgūdžius (žodžiu ir raštu).

Mes jums siūlome

-Galimybę įgyti išskirtinę patirtį klientų aptarnavimo srityje;
-Įdomu ir dinamišką darbą;
-Motyvuojančią atlygio sistemą;
-Sprendimų laisvę ir lankstų požiūrį į darbo organizavimą.

Atlyginimas

Derybų klausimas
Priklauso nuo rezultatų

BALTLED įmonių grupė

Sytronic – BaltLED įmonių grupės dalis, kūrėjų komanda su ilgamete patirtimi LED apšvietimo srityje bei nuosava laboratorija Vilniuje. Mūsų tikslas - tapti LED maitinimo šalitnių srities lyderiais, o šiam tikslui pasiekti mums reikia Tavęs! Prisijunk prie perspektyvios organizacijos ir tapk mūsų komandos dalimi.

www.sy-tronic.lt/kontaktai/
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »