Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

Skelbimas galioja iki: 2016.12.17

Darbo vieta

Darbo pobūdis

- klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
- klientų konsultavimas el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
- el. komercijos projektų paraiškų tikrinimas ir paslaugų aktyvavimas;
- naujų klientų tapatybės tikrinimas ir registravimas sistemoje.

Reikalavimai

- ne mažiau nei 1 metų patirtis klientų aptarnavimo telefonu ir/ar el. paštu srityje;
- labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir greitas spausdinimas (akluoju būdu ~350 simbolių per minutę būtų privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas);
- geros rusų arba anglų kalbų žinios;
- puikios žinios (raštu ir žodžiu) vienos iš: norvegų, lenkų, ispanų, vokiečių ar kitos rečiau naudojamos kalbos.

Privalumai:
- patirtis finansų srityje.

Mes jums siūlome

- slenkantį darbo grafiką;
- reguliarius mokymus;
- realizuoti save tarptautinėje, greitai augančioje kompanijoje;
- gyvybės ir sveikatos draudimą;
- šaunią komandą, smagias pramogas su kolektyvu :)

Apie Paysera paslaugas:
Siųsti savo CV

UAB "Paysera LT"

„Paysera LT“ - licencijuota elektroninių pinigų įstaiga. Teikia elektroninių atsiskaitymų, vietinių ir tarptautinių pinigų pervedimų, valiutos konvertavimo ir įmokų surinkimo paslaugas, atsiskaitymų fizinėse prekybos vietose sprendimus.

Kodėl verta rinktis mus, rasite čia:
www.paysera.lt/apie/darbas.html
Visi UAB "Paysera LT" darbo skelbimai
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »