Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

Skelbimas galioja iki: 2016.11.20

Darbo vieta

Darbo pobūdis

Jūs būsite atsakingas už įmonės produktų pristatymą, esamų bei naujų klientų aptarnavimą. Tai apima kasdieninį darbo su klientais procesą, kurio rezultatas - laimingas klientas bei ilgalaikiai santykiai su jais. Pardavimų vadybininkai puikiai išmano įmonės paslaugas, išsamiai ir kūrybingai prezentuoja įmonės veiklą. Pardavimų vadybininkas domisi bei analizuoja pasaulio politines bei ekonomines žinias.

Reikalavimai

Patirtis pardavimų srityje;
Stiprūs bendravimo įgūdžiai, optimizmas, komunikabilumas bei iniciatyva;
Noras mokytis ir tobulėti;
Domėjimasis Lietuvos ir užsienio naujienomis;
Orientacija į rezultatus;
Drąsus ir konkretus minčių dėstymas.

Mes jums siūlome

TeleTrade-DJ International Consulting Ltd atstovybė Lietuvoje siūlo pilną darbo dieną;
Konkurencingą bazinę algą;
Į rezultatus orientuotą premijos programą;
Puikias karjeros galimybes.

Atlyginimas

400–600 Eur atskaičiavus mokesčius
Priklauso nuo rezultatų
Su perspektyva didėti

TELETRADE-DJ INTERNATIONAL CONSULTING LTD atstovybė Lietuvoje

TeleTrade D.J. atstovybė Lietuvoje siūlo savo klientams profesionalią pagalbą ir mokymus valiutų ir akcijų prekybos klausimais, Esame interneto finansų maklerio įmonė, suteikianti prieigą prekiauti daugelyje finansinių rinkų. Todėl būdami labai dinamiškos industrijos dalis, mes nuolat ieškome perspektyvių, kūrybiškų bei siekiančių tobulėti, komandos narių.
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »