Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

Skelbimas galioja iki: 2016.11.03

Darbo vieta

Darbo pobūdis

- Malonus ir kokybiškas klientų aptarnavimas telefonu;
- Pagalba klientams sudėtingose situacijose;
- Esamų klientų išlaikymas ir naujų klientų pritraukimas.

Reikalavimai

- Puikios lietuvių kalbos žinios;
- Noras ir gebėjimas bendrauti su klientais;
- Gebėjimas kantriai spręsti sudėtingas situacijas;
- Greita orientacija;
- Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Patirtis klientų aptarnavimo ir pardavimų srityje - privalumas;
- Galimybė dirbti slenkančiu grafiku.

Mes jums siūlome

- Įdomų ir atsakingą darbą jauname, draugiškame kolektyve;
- Galimybę įgyti vertingos klientų aptarnavimo patirties;
- Patrauklią darbo vietą Kauno verslo centre;
- Fiksuotą darbo užmokestį ir skatinančius priedus;
- Karjeros galimybes tarptautinėje bendrovėje;
- Motyvuojančią darbo aplinką.

Atlyginimas

Su perspektyva didėti

UniCall

UniCall – tai skandinaviškos kilmės ir kultūros kompanija, teikianti kontaktų centrų paslaugas Europoje. Kompanija įsteigta 2004 metais ir šiuo metu vienija daugiau kaip 1100 darbuotojų skambučių centruose Lietuvoje, Lenkijoje, Čekijoje, Vengrijoje, Slovakijoje ir Latvijoje.

Dėka ilgametės ir įvairiapusiškos patirties, teikiame plataus spektro paslaugas, apimančias aktyvius pardavimus ir klientų aptarnavimą telefonu bei elektroniniais kanalais, duomenų administravimą ir techninį palaikymą.

Darbe mes esame komanda, vieni iš kitų mokomės ir visi esame lygūs. Abipusis pasitikėjimas – pagrindinis mūsų santykių principas, todėl įsiklausome į savo darbuotojų poreikius, jų idėjas ir stengiamės padaryti viską, kad patenkintume jų lūkesčius. UniCall kompanijoje Jūsų laukia įdomus ir aktyvus darbas su klientais, puikios darbo sąlygos, modernus biuras pačiame Kauno centre, profesinio augimo galimybės ir, žinoma, draugiškas kolektyvas!
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »