Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

Skelbimas galioja iki: 2016.12.17

Darbo vieta

Darbo pobūdis

- klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
- klientų konsultavimas el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
- el. komercijos projektų paraiškų tikrinimas ir paslaugų aktyvavimas;
- naujų klientų tapatybės tikrinimas ir registravimas sistemoje.

Reikalavimai

- ne mažiau nei 1 metų patirtis klientų aptarnavimo telefonu ir/ar el. paštu srityje;
- labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir greitas spausdinimas (akluoju būdu ~350 simbolių per minutę būtų privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas);
- geros rusų arba anglų kalbų žinios;
- puikios žinios (raštu ir žodžiu) vienos iš : norvegų, lenkų, ispanų, vokiečių ar kitos rečiau naudojamos kalbos.

Privalumai:
- patirtis finansų srityje.

Mes jums siūlome

- slenkantį darbo grafiką;
- reguliarius mokymus;
- realizuoti save tarptautinėje, greitai augančioje kompanijoje;
- gyvybės ir sveikatos draudimą;
- šaunią komandą, smagias pramogas su kolektyvu :)

Apie Paysera paslaugas:
Siųsti savo CV

UAB "Paysera LT"

Paysera LT, UAB - licencijuota elektroninių pinigų įstaiga, administruojanti elektroninių atsiskaitymų sistemą Paysera. Teikia elektroninių atsiskaitymų, vietinių ir tarptautinių pinigų pervedimų, valiutos konvertavimo ir įmokų surinkimo paslaugas, atsiskaitymų fizinėse prekybos vietose sprendimus.
Kodėl verta rinktis mus, rasite čia:
www.paysera.lt/apie/darbas.html
Visi UAB "Paysera LT" darbo skelbimai
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »