Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) (švedų k.)

Skelbimas galioja iki: 2016.11.20

Darbo vieta

Darbo pobūdis

- Esamų įmonės klientų (B2B) Skandinavijos rinkoje aptarnavimas;
- Klientų užsakymų valdymas ir administravimas;
- Bendradarbiavimas su kolegomis ir klientais sprendžiant kasdienines situacijas
- Klientų kasdieninių poreikių analizė, konsultavimas telefonu, e-paštu ir kt;
- Pastovaus ryšio su klientais palaikymas.

Reikalavimai

- Labai geros švedų ir anglų k. žinios raštu ir žodžiu;
- Sėkminga panašaus darbo patirtis
- Geros vokiečių, rusų k. žinios (privalumas);
- Aukštasis išsilavinimas (privalumas);
- Orientacija į klientą, įtaigumas, atkaklumas ir atsakingumas;
- Puikūs bendravimo ir klientų aptarnavimo įgūdžiai;
- Gebėjimas tiek komandoje, tiek ir savarankiškai organizuoti savo veiklą;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Office paketas).

Mes jums siūlome

- Geras darbo sąlygas;
- Karjeros galimybes;
- Visas socialines garantijas;
- Sutartinį atlyginimą.

Atlyginimas

Derybų klausimas

UAB "AURIKA"

Pirmaujanti Baltijos šalyse pakuočių, etikečių, dangtelių gamintoja - fleksografinė spaustuvė. Įmonėje dirba daugiau kaip 350 darbuotojų. Veikia nuo 1991 metų.

Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »