Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Klientų aptarnavimo vadybininkė (-as)

Skelbimas galioja iki: 2016.10.28

Darbo vieta

Darbo pobūdis

- Aktyvus aptarnavimo paslaugų pardavimas
- Klientų poreikių analizavimas ir pasiūlymų teikimas
- Skolininkų administravimas
- Korespondencijos ir informacijos srautų valdymas
- Klientų užklausų registravimas ir perdavimas atsakingiems asmenims
- Dokumentų rengimas, saugojimas, archyvo vedimas
- Biuro aprūpinimas būtinosiomis priemonėmis
- Įmonės svečių priėmimas
- Darbuotojų saugos klausimų priežiūra
- Pagalba organizuojant įmonės renginius
- Kita pagalba vadovams bei kolegoms

Reikalavimai

- Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas
- Geri darbo su kompiuteriu įgūdžiai (MS Office)
- Patirtis pardavimų arba klientų aptarnavimo srityje
- Sugebėjimas suprasti klientų poreikius ir pasiūlyti optimalius sprendimus
- Nepriekaištinga elgesio ir kalbėjimo kultūra, komunikabilumas, sugebėjimas spręsti konfliktines situacijas, pozityvumas
- Iniciatyvumas, pareigingumas, organizavimo bei planavimo įgūdžiai
- Gebėjimas dirbti savarankiškai
Privalumai:
- Geros anglų ir/arba rusų kalbų žinios
- Darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų išmanymas
- Patirtis dirbant su personalo ir buhalterinės apskaitos programomis.

Mes jums siūlome

- Įdomų ir dinamišką darbą draugiškame kolektyve
- Darbą pilnu etatu
- Galimybę realizuoti savo žinias ir patirtį
- Priedus už darbo rezultatus

UAB "RASO"

UAB RASO kuria ir tiekia kompiuterines kasos sistemas ir mobilią kompiuterinę įrangą prekybos, gamybos, logistikos ir kitoms įmonėms. Per 25 veiklos metus kompanija tapo viena didžiausių kasos aparatų ir kompiuterinių prekybos vietų (POS) sistemų importuotojų ir integruotojų Lietuvoje. Šiuo metu kompanija turi sukūrusi vieną plačiausių partnerystės tinklų Lietuvoje ir atstovauja platų tiekėjų spektrą
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »