Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Klientų techninio aptarnavimo inžinierius (-ė)

Skelbimas galioja iki: 2016.12.08

Darbo vieta

Darbo pobūdis

• klientų aptarnavimas telefonu (įeinantys skambučiai).
• interneto ir televizijos problemų šalinimas, konsultavimas, dirbant su privačiais klientais.
• darbas pagal slenkanti grafiką (pasitaiko savaitgaliai ir šventinės dienos).

Reikalavimai

• Analitinis mąstymas, atidumas, informacijos sisteminimo įgūdžiai.
• Noras tobulėti IT srityje.
• Pagarba klientui ir nuoširdus noras padėti.
• Geri darbo kompiuteriu ir komandinio darbo įgūdžiai.
• Komunikabilumas, draugiškumas.
• Imlumas, pozityvumas ir noras tobulėti.
• Puikus lietuvių kalbos mokėjimas ir geros rusų kalbos žinios.

Mes jums siūlome

Mes vadovaujamės vertybėmis: PAGARBA, SUSITELKIMAS, DRĄSA ir savo naujam komandos nariui suteiksime galimybes:

• užsidirbti neribojant savęs.
• būti kompanijos dalimi, dalintis idėjomis, rodyti iniciatyvą ir siekti karjeros
• augti, ugdyti savo kompetencijas ir tobulėti palaikančioje aplinkoje.
• turėti tai, ką vertina mūsų darbuotojai – neformalią darbo aplinką, nemonotonišką ir dinamišką darbą.

Atlyginimas

Nuo 600 Eur atskaičiavus mokesčius
Priklauso nuo rezultatų

UAB "Cgates"

Daugiau nei 20 metų rinkoje veikianti įmonė teikia interneto, televizijos ir telefonijos paslaugas daugiau nei 400 tūkstančių namų ūkių 12-oje Lietuvos miestų. Sparčiai auganti telekomunikacijų įmonė kviečia prisijungti prie komandos.
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »