Pardavėja (-as) - konsultantė (-as) kanceliarinių prekių parduotuvėje "Charlot"

Skelbimas galioja iki: 2017.02.12

Darbo vieta

Darbo pobūdis

Pardavėjos (-os) - konsultantės (-o) darbas kanceliarinių prekių parduotuvėje Charlot, Vilniaus prekybos centruose Akropolis arba Big.
charlot.lt/charlot-parduotuviu-sarasas/

Reikalingi darbuotojai, galintys dirbti darbo dienomis, taip pat galintys dirbti vakarais bei savaitgaliais.
Dirbama 6-8 valandas per dieną. Vienu metu dirba mažiausiai 2 darbuotojai.

Pagrindinės atsakomybės sritys:
- Bendravimas su klientais, jų aptarnavimas;
- Prekybos salės ir prekių priežiūra;
- Pardavimo operacijų vykdymas.

Reikalavimai

Būtinos charakteristikos:
+Itin geri bendravimo sugebėjimai;
+Didelė drąsa ir ryžtingumas;
+Lankstumas;
+Noras mokytis ir tobulėti.

Darbo patirtis NĖRA būtina.

Privalumai:
+Šnekamosios anglų, rusų kalbos žinios;
+Kitų užsienio kalbų mokėjimas.

Mes jums siūlome

+Komandinį darbą inovatyvioje įmonėje tarp jaunų ir perspektyvių žmonių;
+Kokybiškas darbo sąlygas;
+Lankstų darbo grafiko sudarymą, kas leidžia derinti darbą su studijomis;
+Galimybę dirbti mažiau nei pilną etatą;
+Premijas, priklausančias nuo pasiektų rezultatų;
+Sąžiningą ir motyvuojančią atlyginimo sistemą;
+Karjeros galimybes.

CV siųskite tik naudojantis CVbankas.lt sistema, spausdami mygtuką apačioje "Siųsti savo CV".
Susieksime tik su atrinktais kandidatais.

Atlyginimas

Nuo 350 Eur atskaičiavus mokesčius
Priklauso nuo rezultatų
Siųsti savo CV

UAB "CHARLOT LT"

Viena didžiausių specializuotų kanceliarinių prekių įmonių Baltijos šalyse. Charlot parduotuvių tinklą sudaro daugiau nei 50 parduotuvių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Parduotuvės veikia didžiausiuose Lietuvos prekybos centruose.
Visi UAB "CHARLOT LT" darbo skelbimai
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »