Pardavimų atstovas (-ė) (Logistika)

Skelbimas galioja iki: 2016.12.22

Darbo vieta

Darbo pobūdis

Mūsų partnerė patenka į top 6 didžiausių ekspedijavimo ir dalinių krovinių logistikos paslaugų teikėjų pasaulyje. Kviečiame prisijungti prie tarptautinės įmonės kolektyvo, kurie per trumpiausią laiką klientams pristatys krovinį (nuo stambiagabaričių krovinių iki vienos kavos pupelės, nuo Antarktidos iki Zimbabvės).

Jūsų pagrindinės atsakomybės:
- logistikos bei transporto ir draudimo paslaugų pardavimas;
- komercinių pasiūlymų rengimas, derybos ir sutarčių sudarymas;
- nuolatinis bendravimas su esamais klientais.

Jūs dirbsite įprastu darbo grafiku nuo 8 iki 17 val., todėl po darbo valandų darbus paliksite darbe. Logistikos vadybos funkcijų neturėsite, tad būsite ramūs, kad negausite naktį skambučių su klausimais apie vėluojančius krovinius.

Reikalavimai

- bent 1 metų pardavimų patirtis transporto arba logistikos paslaugų srityje;
- būti savimi;
- geras anglų kalbos mokėjimas. Jums teks bendrauti su užsienio partneriais.

Mes jums siūlome

- skaidrų ir aiškų atlyginimą be apribojimų;
- įdomius pardavimų projektus;
- nuolatinį tobulėjimą Lietuvoje su išoriniais ekspertais. Taip pat pradėjus dirbti jūs važiuosite į komandiruotę užsienyje kur gausite visą reikiamą medžiagą ir ugdymą apie įmonę, jos kultūrą, pardavimų ypatumus.
Siųsti savo CV

UAB "Soprana Personnel International"

Soprana Personnel International teikia personalo nuomos ir atrankos paslaugas Skandinavijos šalyse, Olandijoje bei Lietuvoje. Lietuvoje ne tik atrenkame personalą, bet ir konsultuojame kaip ieškantiems darbo prisistatyti darbdaviams, kaip planuoti karjerą. Kviečiame apsilankyti www.karjerosplanavimas.lt puslapyje ir susipažinti su mūsų teikiamomis paslaugomis ieškantiems darbo bei planuojantiems savo karjerą.

KANDIDATUOTI GALITE:
Visi UAB "Soprana Personnel International" darbo skelbimai
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »