Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Pardavimų ir derybų konsultantas (-ė) telefonu

Skelbimas galioja iki: 2016.12.06

Darbo vieta

Darbo pobūdis:

Esi talentingas savo srities #profesionalas? Gali neabejoti, jog dirbant Teo ir Omnitel Tavo #žinios bei patirtis pravers įveikiant neeilinius #iššūkius. Darbas telekomunikacijų srityje yra neįtikėtinai #dinamiškas ir tai veža tuos, kurie drįsta #rizikuoti, nori įveikti save, siekia #tobulėti, svajoja įgyvendinti savo idėjas, o #inovacijos yra neatsiejama jų kasdienybės dalis.

Mūsų komanda ieško ryžtingo ir ambicingo komandos nario, kuris skambintų klientams, teiktų geriausiai jų poreikius atitinkančius paslaugas, produktus ir sprendimus ir rūpintųsi jais kiekvieną dieną, padėdamas išspręsti įvairiausias problemas.

Reikalavimai:

• Tiki savo gebėjimai ir manai, kad profesionalumas yra raktas į sėkmę;
• Esi ambicingas, nori iššūkių;
• Turi aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą (arba šiuo metu studijuoji);
• Išbandai naujoves praktiškai ir noriai daliniesi gerąja patirtimi su kitais.

Tuomet kviečiame TAVE prisijungti prie mūsų komandos ir savo talentus bei gabumus panaudoti kuriant Klientams vertę bei patirtį, kurią verta dalintis.

Tavo koziris – puikios anglų ir rusų kalbų žinios.

Mes Jums siūlome:

• Gali prisijungti prie išskirtinės komandos ir geros atmosferos kūrimo;
• Išmoksti naujų dalykų, tokių kaip pardavimų ir komunikacijos menas;
• Turi realias karjeros galimybes visoje kompanijoje;
• Gauni daug iššūkių, dalyvauji įvairiuose projektuose, renginiuose bei gali įgyvendinti įvairiausias idėjas;
• Gali derinti darbą su mokslais;
• Gali užsidirbti neribojant savęs;
• Dirbti nemonotonišką, dinamišką darbą, kuriame tobulėji ir matai savo darbo rezultatais kiekvieną dieną!

Laukiame TAVĘS!

AB "OMNITEL"

„Teo“ ir „Omnitel“ Lietuvoje kuria naujos kartos telekomunikacijų paslaugas be takoskyros tarp fiksuotojo ir mobiliojo ryšio technologijų. Ilgametę patirtį telekomunikacijų versle turinčios bendrovės itin didelį dėmesį skiria paslaugų kokybei ir klientų poreikiams. „Omnitel“ pažangiausias 4G ir 4G+ ryšys jau yra pasiekiamas maždaug 90 proc. Lietuvos gyventojų, o šviesolaidiniu „Teo“ internetu gali naudotis daugiau nei du trečdaliai šalies šeimų. „Teo“ priklausantis kontaktų centras „Lintel“ valdo populiariausią Lietuvoje informacijos numerį 118. Daugiau nei 88 proc. „Teo“ akcijų priklauso telekomunikacijų bendrovei „TeliaCompany“.

www.omnitel.lt/privatiems
www.teo.lt/
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »