Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Paslaugų teikimo vadovas (-ė)/ Service Delivery Manager

Skelbimas galioja iki: 2016.12.12

Darbo vieta

Darbo pobūdis

Dirbant Teo ir Omnitel mus #įkvepia #technologijos ir iššūkiai išspręsti sudėtingus uždavinius #paprastai. Jei trokšti tobulėti ir nuolat būti technologijų priekyje, tuomet Teo ir Omnitel tau siūlo visiškai naujas galimybes. Čia taip pat rasi išskirtinę komandą savo srities #profesionalų, kurie tau padės #augti. Dirbdamas Teo ir Omnitel turėsi pavydėtiną #laisvę savo idėjas paversti tikrove.

Svarbiausių „Teo“ klientų Paslaugų teikimo komanda toliau plečia savo gretas ir  kviečia prisijungti naują narį (-ę), trokštantį (-ią) dirbti su svarbiausiais „Teo“ verslo klientais bei vidinėmis įmonės sistemomis ir kuriam (-iai) nuolatinis paslaugų tobulinimas yra gyvenimo būdas.

Tavo veiklos misija: Palaikyti ryšį su klientu, užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę bei rūpintis nuolatiniu paslaugų gerinimu.

Tau patikėsime:

- Užtikrinti paslaugų lygio sutarties įsipareigojimų (#SLA) vykdymą bei vykdyti nuokrypių analizę.
- Valdyti klientų paslaugų ir komponentų pajėgumą (#Capacity management).
- Užtikrinti išsamų esamų klientų verslo poreikių išsiaiškinimą ir jų susisteminimą į technologinius poreikius.
- Teikti klientams siūlymus paslaugų teikimo #gerinimo klausimais bei užtikrinti jų įgyvendinimą (Continual Service #improvement).
- Suteikti klientams informaciją apie suteiktas paslaugas, remiantis sutarties įsipareigojimais.
- Esant poreikiui, #koordinuoti specialistų komandą, atliekant teikiamų paslaugų pakeitimus.
- Priimti atliktus klientų sistemos pakeitimus eksploatacijai.
- Spręsti #nestandartines klientų aptarnavimo situacijas.

Tikimės, kad Tu:

- Turi 3 metų sėkmingo darbo #IT/Telco paslaugų teikimo srityje patirtį.
- Jautiesi atsakingas (-a) už kliento #poreikius, lūkesčius ir problemas.
- Esi rūpestingas (-a), lengvai bendraujantis (-i) su įmonės išorės ir vidaus klientais.
- Turi gerus planavimo bei organizavimo įgūdžius.
- Esi aktyvus (-i), sieki nuolat #tobulėti bei domiesi naujovėmis IT ir telekomunikacijų srityse.
- Esi įgijęs (-usi) aukštąjį išsilavinimą (pageidautina IT, telekomunikacijos ar pan. srities).
- Turi gerus anglų kalbos gebėjimus (raštu ir žodžiu).
- Esi sertifikuotas (-a) #ITIL arba #CGEIT specialistas (-ė).

Mes Tau siūlome:

- Puikias darbo sąlygas bei galimybę dirbti tarptautiniais vadybos standartais besivadovaujančioje bendrovėje.
- Galimybę būti dalimi pasaulinių IT/telekomunikacijų tendencijų ir praktikoje taikyti #inovatyvius sprendimus.
- Konkurencingą atlygį ir papildomas naudas.
- Asmeninio tobulėjimo galimybes.
- Plačias horizontalios ir vertikalios #karjeros galimybes #TeliaCompany įmonių grupėje.
- Draugišką profesionalų #komandą, iš kurios galima mokytis ir tobulėti kartu.

Laukiame Tavo CV jau šiandien!

Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

TEO / OMNITEL

„Teo“ ir „Omnitel“ Lietuvoje kuria naujos kartos telekomunikacijų paslaugas be takoskyros tarp fiksuotojo ir mobiliojo ryšio technologijų. Ilgametę patirtį telekomunikacijų versle turinčios bendrovės itin didelį dėmesį skiria paslaugų kokybei ir klientų poreikiams. „Omnitel“ pažangiausias 4G ir 4G+ ryšys jau yra pasiekiamas maždaug 90 proc. Lietuvos gyventojų, o šviesolaidiniu „Teo“ internetu gali naudotis daugiau nei du trečdaliai šalies šeimų. „Teo“ priklausantis kontaktų centras „Lintel“ valdo populiariausią Lietuvoje informacijos numerį 118. Daugiau nei 88 proc. „Teo“ akcijų priklauso telekomunikacijų bendrovei „Telia
Company“.
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »