Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Personalo vadovas

Skelbimas galioja iki: 2016.10.27

Darbo vieta

Darbo pobūdis

• Darbuotojų pritraukimo, atrankos ir įdarbinimo procesų organizavimas, vykdymas ir koordinavimas;
• Personalo politikos formavimas, vykdymas ir kontrolė;
• Įmonės mikroklimato stebėjimas ir kryptingas reikiamų pokyčių įgyvendinimas;
• Darbuotojų poreikio įmonėje identifikavimas;
• Naujų darbuotojų adaptacijos proceso įgyvendinimas;
• Esamos darbuotojų motyvacijos sistemos tobulinimas ir kontrolė;
• Pokyčių darbo rinkoje vertinimas, sprendimų, personalo konkurencingumui ir motyvacijai išlaikyti, inicijavimas;
• Personalo dokumentacijos tvarkymas.
Darbas Biržuose

Reikalavimai

• Aukštasis išsilavinimas (žmogiškųjų išteklių, psichologijos srityse būtų privalumas);
• LR Darbo kodekso išmanymas;
• Patirtis personalo valdymo/administravimo srityje (žemės ūkio srities specifikos išmanymas- didelis privalumas);
• Darbuotojų atrankos, vertinimo bei motyvavimo procesų išmanymas ir praktiniai įgūdžiai;
• Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos išmanymas;
• Labai geri bendravimo įgūdžiai, gebėjimas rasti bendrą kalbą su skirtingo charakterio ir išsilavinimo žmonėmis;
• Geri planavimo ir organizavimo įgūdžiai, gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
• Komunikabilumas, iniciatyvumas, pozityvumas, kūrybiškumas, empatija, „ūkiškumas“.

Mes jums siūlome

• Galimybę save realizuoti stabilioje ir darbuotojus vertinančioje įmonėje –personalo vadovo čia dar niekuomet nebuvo, tad turėsite galimybę sukurti personalo valdymo sistemą patys!
• Kompetenciją atitinkantį patrauklų ir laiku mokamą atlygį;
• Visas socialines garantijas.

Atlyginimas

Derybų klausimas

UAB "HR Management"

UAB "HR MANAGEMENT" - personalo valdymo kompanija, vykdanti darbuotojų atrankas, darbuotojų vertinimus.
Mūsų klientė- UAB „Agaras“ iš mažos šeimos įmonės užaugusi iki vieno didžiausių Lietuvoje šviežios mėsos gamintojų ir pardavėjų. Lyderiaujančias pozicijas pasiekė išlaikydama įmonės tradicines vertybes ir garantuodama lankstų gamybos procesą. Sukurta kompanijos struktūra yra orientuota į klientų poreikių tenkinimą bei efektyvų visos įmonės valdymą. Šie faktoriai leidžia sėkmingai konkuruoti Europos Sąjungos, Rusijos ir kitų šalių rinkose. Šeimos verslo koncepcija, kai visiems svarbiausiems įmonės padaliniams vadovauja artimiausi šeimos nariai, leidžia priimti teisingus sprendimus ir rasti išeitis iš įvairių situacijų. Siekdami užtikrinti įmonės stabilumą ir augimą, UAB „Agaras“ remiasi ilgalaikių prekybinių santykių su patikimais partneriais sukūrimu, personalo profesionalumu bei kokybišku kiekvieno užsakymo užbaigtumu. Šiai dienai įmonėje dirba jau 200 darbuotojų ir į šį gausų bei profesionalų kolektyvą kviečiame personalo vadovą.
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »