Praktikantas (-ė) nuotolinio klientų aptarnavimo centre "Gilė"

Skelbimas galioja iki: 2016.12.29

Darbo vieta

Darbo pobūdis

• Atliksi klientų kreipinių analizę;
• Vertinsi klientų patirtis, dalyvausi apklausose;
• Konsultuosi klientus nuotoliniais kanalais (telefonu ir elektroniniu paštu);
• Apdorosi klientų duomenis;
• Administruosi gautus skundus ir raštus;
• Prisidėsi prie mūsų kasdienių užduočių ir aukščiausių rezultatų siekimo.

Reikalavimai

• Esi bakalauro ar magistro studijų studentas (-ė);
• Turi labai gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Office);
• Esi organizuotas (-a), kruopštus (-i), atsakingas (-a) ir aktyvus (-i);
• Iniciatyvumas, paslaugumas ir noras mokytis – Tavo asmeninės savybės.

Mes jums siūlome

• Praktiką didelėje „Lietuvos energijos“ įmonių grupėje;
• Galimybę atlikti praktiką su dvišale ar trišale sutartimi;
• Praktinius įgūdžius ir patirtį klientų aptarnavimo srityje;
• Draugišką profesionalų komandą, iš kurios galima mokytis ir tobulėti kartu.

PRAKTIKA NĖRA APMOKAMA.
Siųsti savo CV

Lietuvos energijos įmonių grupė

„Gilė“ - tai paslaugų centras, kuriame klientai paprastai ir patogiai sprendžia visus su elektra ir dujomis susijusius klausimus.
Klientus aptarnaujame klientų aptarnavimo centruose 9 Lietuvos miestuose, telefonu, el. paštu bei savitarnos svetainėje.
„Gilę“ valdo Lietuvos energijos įmonių grupės Verslo aptarnavimo centras.
www.manogile.lt
Visi Lietuvos energijos įmonių grupė darbo skelbimai
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »