Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Skubiai! Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) telefonu lietuvių k. Vilniuje

Skelbimas galioja iki: 2016.10.23

Darbo vieta

Darbo pobūdis

Klientų aptarnavimo specialistai yra atsakingi už profesionalų klientų iš Lietuvos aptarnavimą ir informacijos teikimą telefonu, problemų sprendimą ir aktyvų reagavimą į klientų poreikius.

Reikalavimai

-Greita orientacija ir gebėjimas greitai mokytis;
-Rusų kalba (žodžiu) - privalumas;
-Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
-Galimybė dirbti slenkančiu darbo grafiku (skyrius veikia I-VII nuo 8-24 val.).

Mes jums siūlome

-Vertingą klientų aptarnavimo patirtį, kuri bus naudinga tolimesnei karjerai;
-Kokybiškus ir gausius įgūdžių lavinimo mokymus;
-Slenkantį darbo grafiką ir galimybę dirbti ne visą darbo dieną;
-Įdomų darbą modernioje kompanijoje;
-Galimybę atstovauti rinkoje lyderiaujančioms įmonėms;
-Galimybę derinti darbą ir studijas;
-Draugiškus ir energingus kolegas;
-Galimybę vakare grįžti namo nemokamu taksi;
-Tobulėjimą bei karjeros galimybes.

UAB "Transcom Worldwide Vilnius"

Transcom – vienas lyderiaujančių pasaulyje kontaktų centrų, teikiantis profesionalias klientų aptarnavimo, pardavimų, techninės pagalbos, skolų valdymo paslaugas. Transcom veikia 22 -iose pasaulio šalyse. Įmonė dirba su didžiausiomis įmonėmis/žinomiausiais prekiniais ženklais iš energetikos, finansų, logistikos, paslaugų, turizmo bei kitų sektorių. Transcom visame pasaulyje dirba daugiau nei 30 000 darbuotojų, kuriančių išskirtinę Klientų patirtį kasdien.
Daugiau apie kontaktų centrą: www.transcom.com/lt-LT/About-Transcom/Who-we-are/Where-we-operate/Locations/Lietuvoje/apie-mus
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »