Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Techninio aptarnavimo centro klientų vadybininkė (-as)

Skelbimas galioja iki: 2016.11.10

Darbo vieta

Darbo pobūdis

Ji/Jis bus atsakinga (-as) už klientų aptarnavimą techninio aptarnavimo centre, gedimų registravimą, vedimą į sistemą, sąskaitų išrašymą, atsiskaitymus, informacijos apie gedimų šalinimą pateikimą, sutaisytos įrangos išdavimą, sklandaus serviso darbo užtikrinimą.

Reikalavimai

•Aukštasis išsilavinimas (privalumas inžinerijos, vadybos srityse);
•Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
•Panašaus darbo patirtis klientų aptarnavimo, pardavimų ar techninėje srityje būtų didelis privalumas;
•Anglų kalbos pagrindai;
•Komunikabilumas, iniciatyvumas, savarankiškumas, atsakingumas, motyvacija darbui.

PRIVALUMAI:
•Gebėjimas komunikuoti rusų kalba.

Mes jums siūlome

Konkurencingas darbo sąlygas, šiuolaikišką darbo aplinką, profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes, mokymus Lietuvoje bei užsienyje.

Atlyginimas

Derybų klausimas
Priklauso nuo rezultatų
Su perspektyva didėti

Noriu personalo sprendimų grupė

Mūsų klientė - daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti kompanija, užsiimanti profesionalių įrankių bei įrangos skirtos pramonės įmonėms prekyba, šiuo metu darbui techninio aptarnavimo centre Vilniuje ieško techninio aptarnavimo centro klientų vadybininkės (-o).

Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: +370 5 269 10 76.
Kontaktinis asmuo: Kotryna.
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »