Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Verslo klientų aptarnavimo specialistas (-ė) Vilniuje

Skelbimas galioja iki: 2016.12.06

Darbo vieta

Darbo pobūdis

Esi talentingas savo srities #profesionalas? Gali neabejoti, jog dirbant Teo ir Omnitel tavo #žinios bei patirtis pravers įveikiant neeilinius #iššūkius. Darbas telekomunikacijų srityje yra neįtikėtinai #dinamiškas ir tai veža tuos, kurie drįsta #rizikuoti, nori įveikti save, siekia #tobulėti, svajoja įgyvendinti savo idėjas, o #inovacijos yra neatsiejama jų kasdienybės dalis.

Patinka būti būryje draugų, bendrauti ir kiekvieną dieną sužinoti kažką naujo? Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos!
Šiuo metu ieškome naujų kolegų, kurie galėtų dirbti pilnu etatu. Lankstus darbo grafikas leis darbą patogiai derinti su studijomis ar kita veikla.

Mūsų komanda atsakinga už:
- Esamų verslo klientų aptarnavimą telefonu ir el. laiškais;
- Papildomų „Omnitel“ paslaugų/produktų pardavimą;
- Klientų poreikius atitinkančių sprendimų siūlymą.

Tikimės, jog Tu:

- Pasirengęs viską padaryti dėl komandos rezultato!
- Esi geros nuotaikos ambasadorius;
- Atsakingai žiūri į savo darbą;
- Taisyklingai kalbi lietuviškai ir turi gerus anglų k. bendravimo įgūdžius (rusų k. būtų privalumas);
- Mėgaujiesi bendravimu ir nepraleidi progos plėsti draugų ratą;
- Jauti silpnybę IT ir telekomunikacijų sritims.

Mes garantuojame:

Darbas mūsų komandoje praplės Tavo žinias vienoje iš perspektyviausių verslo sričių - telekomunikacijose, kuri sparčiai keičiasi ir atneša daug naujovių. Tai puiki galimybė tobulėti ir įgyti profesionalią klientų aptarnavimo ir pardavimų patirtį.

Laukiame Jūsų CV!
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.

AB "OMNITEL"

„Teo“ ir „Omnitel“ Lietuvoje kuria naujos kartos telekomunikacijų paslaugas be takoskyros tarp fiksuotojo ir mobiliojo ryšio technologijų. Ilgametę patirtį telekomunikacijų versle turinčios bendrovės itin didelį dėmesį skiria paslaugų kokybei ir klientų poreikiams. „Omnitel“ pažangiausias 4G ir 4G+ ryšys jau yra pasiekiamas maždaug 90 proc. Lietuvos gyventojų, o šviesolaidiniu „Teo“ internetu gali naudotis daugiau nei du trečdaliai šalies šeimų. „Teo“ priklausantis kontaktų centras „Lintel“ valdo populiariausią Lietuvoje informacijos numerį 118. Daugiau nei 88 proc. „Teo“ akcijų priklauso telekomunikacijų bendrovei „TeliaCompany“.

www.omnitel.lt/privatiems
www.teo.lt/
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »