Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

PARDAVIMŲ ADMINISTRATORĖ (-IUS) PANEVĖŽYJE

Skelbimas galioja iki: 2016.11.27

Darbo vieta

Būsite atsakingas už:

- sutarčių su klientais administravimą vidinėse įmonės sistemose;
- klientų, apsilankančių verslo salone, aptarnavimą bei sklandų techninių procesų eigos užtikrinimą;
- inventorizacijų atlikimą;
- informacijos klientams ir darbuotojams teikimą bei sprendimų radimą.

Tikimės, jog Jūs:

- turite pardavimų administravimo patirties;
- turite klientų aptarnavimo/pardavimų patirties;
- turite darbo su kurjerių tarnybomis patirties;
- puikiai bendraujate žodžiu ir raštu;
- matote plačiau nei kiti ir gebate dirbti su dideliu informacijos kiekiu;
- esate atsakingas, pozityvus ir disciplinuotas;
- turite patirties sutarčių ruošime, pildyme, išsiuntime klientams;
- turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius.

Mes siūlome:

- tarptautinės kompanijos požiūrį į darbuotoją;
- sąžiningą atlyginimą už darbo rezultatus;
- galimybių augti ir tobulėti pardavimų srityje;
- išmanųjį telefoną darbui ir asmeninėms reikmėms;
- draudimą nuo nelaimingų atsitikimų ne tik darbe, bet ir visą parą.

Atlyginimas

Priklauso nuo rezultatų
Su perspektyva didėti

UAB "Advantus"

ADVANTUS yra personalo paslaugų verslui bendrovė, kurioje dirbantys žmonės kuria pranašumą, pirmiausia, mūsų klientams. ADVANTUS misija - būti tiltu, operatyviai sujungiančiu darbdavius ir dirbti norinčius žmones.

Mūsų klientas telekomunikacijos bendrovė TELE2, kuri yra pažįstama devyniose Europos ir Azijos šalių mobiliojo ryšio tinklo rinkose. Tai didžiausias mobiliojo ryšio tinklo operatorius Lietuvoje.

Kontaktinis asmuo pasiteiravimui:
personalo vadybininkė Vilma Valantiejienė, tel. +370 684 41772.
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »