Priimti ir teikti informaciją telefonu, el. paštu ir kitomis ryšio priemonėmis;
Registruoti gaunamus dokumentus ir korespondenciją bei perduoti juos vykdytojams;
Siunčiamos korespondencijos paruošimas siuntimui ir registravimas;
Įvairių sutarčių (rangos, paslaugų teikimo, nuomos ir kt.) rengimas ir derinimas, registravimas;
Vidinių įmonės dokumentų paruošimas, administravimas;
Biuro priežiūra ir kitos vadovo užduotys;
Reikalavimai darbuotojui
Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių rangos, nuomos, nuomos teisinius santykius, išmanymas ir gebėjimas juos taikyti praktikoje;
puikus lietuvių kalbos mokėjimas raštu ir žodžiu, geri rusų k. įgūdžiai.
Aukštasis išsilavinimas;
Organizaciniai ir laiko planavimo gebėjimai; Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (ypatingai MS Excel, Word);
Darbo patirtis administravimo srityje;
Atlyginimas
Nuo 700 €/mėn. į rankas
Derybų klausimas
UAB „EnergoLT“
2010 m. įkurta įmonė auga ir užtikrintai įsitvirtina vietinėje rinkoje kaip patikimas elektros tinklų statybos rangovas. Pagrindinė įmonės veikla – elektros ir telekomunikacijų tinklų projektavimas ir statyba.