Lyderiaujanti medinės pakuotės prekybos įmonė, siekanti suburti geriausius ir kartu įgyvendinti ambicingus tikslus, į savo komandą kviečia prisijungti ADMINISTRATORĘ (-IŲ).
Būsite atsakingi už:
Biuro veiklos administravimą;
Biuro aprūpinimą būtinosiomis priemonėmis;
Skambučių bei užklausų priėmimą, koordinavimą bei informacijos pagal kompetenciją teikimą;
Išorinės bei vidinės informacijos valdymą ir perdavimą atsakingiems asmenims;
Dokumentų ir sutarčių ruošimą;
Sutarčių registravimą, administravimą;
Bendravimą su partneriais bei įmonės klientais;
Įmonės vadovų deleguotų užduočių atlikimą bei pagalbą kolegoms.
Reikalavimai darbuotojui
Mes tikimės, kad Jūs:
Turite aukštąjį išsilavinimą;
Sklandžiai bei taisyklingai bendraujate lietuvių kalba (raštu ir žodžiu);
Gebate bendrauti anglų bei rusų kalbomis;
Turite administracinio/klientų aptarnavimo darbo patirties;
Turite vairuotojo pažymėjimą (B kategorija);
Turite puikius darbo kompiuteriu įgūdžius („MS Windows“, „MS Office“);
Esate atsakinga, komunikabili, kruopšti, pareiginga, iniciatyvi ir organizuota asmenybė, gebanti dėlioti darbų prioritetus.
Įmonė siūlo
Darbą patikimoje, sėkmingai dirbančioje ir profesionalioje kompanijoje;
Dinamišką darbo atmosferą;
Visas būtinas darbui sąlygas bei priemones;
Vidinius įmonės renginius bei mokymus;
Ilgalaikę perspektyvą.
Jums artimas atsakingas požiūris į profesionalumą, norite naujų iššūkių? Jūsų ambicijos ir užsispyrimas padeda įgyvendinti užsibrėžtus tikslus? Ieškote darbo įmonėje su aukštais standartais - ši pozicija kaip tik Jums!
Atlyginimas
600-800 €/mėn. į rankas
UAB „Baltic Pallets“
UAB "Baltic Pallets" - didžiausia Lietuvoje medinės pakuotės prekybos įmonė, turinti padalinius didžiausiuose Lietuvos miestuose.