Personalo paieškos ir atrankos procesų organizavimas bei vykdymas;
Įvairios pagalbos vadovams ir darbuotojams teikimas;
Rūpinimasis biuro eksploatacija, jo priemonėmis – biuro administravimo darbai;
Bendradarbiavimas su įmonės vadovybe, konsultavimas personalo valdymo klausimais;
Įmonės organizacinių ir kitų dokumentų ruošimas, administravimas ir archyvavimas;
Sėkmingos biuro veiklos užtikrinimas, organizavimas;
Telefoninių skambučių, informacijos srautų valdymas;
Pagalba įmonės vadovui ir jo pavestų užduočių vykdymas;
Personalo dokumentacijos ir duomenų administravimas bei tvarkymas (priėmimai, atleidimai, darbo sąlygų keitimai, darbo sutarčių ruošimas, atostogų įsakymai), darbo laiko apskaitos žiniaraščių pildymas.
Reikalavimai darbuotojui
Aukštasis išsilavinimas;
Darbo patirtis administravimo srityje;
Sėkminga darbo patirtis personalo paieškose mums būtų privalumas;
Tikimės, kad esate pareiginga (-as), atsakinga (-as), punktuali (-us);
Pasižymite gerais organizaciniais gebėjimais bei laiko planavimo įgūdžiais;
Puikiai dirbate kompiuteriu, išmanote MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
Gebate operatyviai reaguoti besikeičiančiose situacijose ir spręsti problemas;
Puikūs raštvedybos įgūdžiai.
Įmonė siūlo
Pastovų, darbo pobūdį atitinkantį atlyginimą;
Gebėjimą tobulėti;
Draugišką kolektyvą.
UAB „LANDESA“
UAB "IMONDESIMA" - teikia prekybos ir NT nuomos paslaugas.