Telefono skambučių, informacijos srautų valdymas, paskirstymas;
Gaunamos ir siunčiamos korespondencijos administravimas;
Bendros ofiso tvarkos užtikrinimas. Biuro veiklai reikalingų prekių užsakymas;
Pagalba įmonės vadovams kasdieniniais administraciniais klausimais bei galimybė prisijungti prie papildomų įmonės projektų.
Reikalavimai darbuotojui
Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (administravimo, teisės ar panašiose srityse);
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Reprezentatyvumas, komunikabilumas, atsakingumas;
Organizaciniai gebėjimai;
Anglų kalba.
Privalumai:
Panašaus darbo patirtis;
Raštvedybos taisyklių išmanymas.
Įmonė siūlo
Galimybes asmeniniam ir profesiniam tobulėjimui;
Motyvuojančią darbo aplinką moderniame #Tower verslo centre;
Galimybę prisijungti prie papildomų įmonės projektų;
Kompetencijas atitinkantį darbo užmokestį;
Atlyginimas
Nuo 1000 €/mėn. į rankas
Konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į kandidato darbo patirtį bei kompetencijas.
UAB „IREC Baltic“
IREC Baltic - nekilnojamojo turto projektų vystymo įmonė savo veikla apimanti pilną analizės, projektavimo, statybos, pardavimo bei eksplotavimo procesą. Savo veiklą grindžiame trimis pagrindinėmis vertybėmis - atsakingumu, kokybe ir profesionalumu.