Skambučių ir korespondencijos valdymas;
Klientų teikiamų užsakymų priėmimas, bei suvedimas į „Optimum“ programą;
Dokumentų tvarkymas, (reikalui esant, sąskaitų išrašymas);
Iškilusių problemų sprendimas;
Malonus įmonės svečių sutikimas, priėmimas;
Socialinių tinklų administravimas;
Kiti vadovo pavesti darbai.
Reikalavimai darbuotojui
Administracinio darbo patirtis;
Taisyklinga lietuvių kalba, užsienio kalbos – privalumas;
Labai geri kompiuteriniai įgūdžiai. Svarbu gerai išmanyti „Excel“ programą;
Puikūs bendravimo ir planavimo įgūdžiai, greita orientacija, stresinių situacijų suvaldymas;
Darbas HORECA sektoriuje – privalumas;
„Optimum“ programos išmanymas – privalumas.
Įmonė siūlo
Mokymosi, tobulėjimo, saviraiškos ir karjeros galimybes.
Atlyginimas
Nuo 600 €/mėn. į rankas
UAB „Bell distribution“
UAB "Bell distribution" - prekybinė įmonė, tiekianti higienos ir švaros sprendimus bei indus ir įrankius. Ieškome naujo komandos nario, prisidėsiančio prie mūsų įmonės sėkmės istorijos.