Darbas su pirminiais apskaitos dokumentais: pirkimų, pardavimų, atsargų, atsiskaitymų ir kitų pirminių apskaitos dokumentų administravimas ir duomenų vedimas į apskaitos programą STEKAS, įrašų teisingumo kontrolė;
Komandiruočių, trumpalaikio turto, atsargų, reprezentacinių išlaidų ir atskaitingų asmenų apskaita;
Atsargų pajamavimas ir išlaidavimas, atsargų likučio kontrolė;
Dalyvavimas įmonės turto ir įsipareigojimų inventorizacijos veikloje;
Pagalba vyr. buhalteriui kitais su apskaita susijusiais klausimais.
Darbo patirtis apskaitos srityje (ne mažiau nei 2 metai);
Darbo patirtis dirbant su buhalterinės apskaitos programa STEKAS būtų pranašumas;
Kompiuterinis raštingumas, geri MS Excel įgūdžiai;
LR teisės aktų, reglamentuojančių buhalterinę apskaitą bei verslo apskaitos standartus, išmanymas;
Labai geros rusų kalbos žinios raštu ir žodžiu.
Įmonė siūlo
Geras darbo sąlygas;
Lanksčią darbo dienos pradžią ir pabaigą;
Visada laiku mokamą atlyginimą;
Visas socialines garantijas;
Galimybę įgyti naujų įgūdžių bei žinių.
Dėkojame visiems susidomėjusiems.
Atranką pradėsime vykdyti anksčiau nei baigsis skelbimo galiojimo laikas. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.
Konfidencialumas garantuojamas.