Pirminių dokumentų suvedimas;
Duomenų importo failų paruošimas ir įkėlimas į buhalterinę programą;
Užsienio PVM grąžinimo paraiškų teikimas VMI;
Akcizų už kurą grąžinimo paraiškų paruošimas ir kontrolė;
Dokumentų sisteminimas pagal nustatytą tvarką;
Kitų vadovo paskirtų užduočių atlikimas.
Reikalavimai darbuotojui
Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (būtina patirtis dirbant Excel);
Organizuotumas, kruopštumas, atsakingumas, atidumas, komunikabilumas bei gebėjimas dirbti tiek komandoje, tiek savarankiškai. Noras įgyti praktinių žinių buhalterinėje apskaitoje.
Panašaus darbo patirtis, vedant transporto apskaitą, tvarkant transporto dokumentus – privalumas.
Įmonė siūlo
Darbą pilnu etatu;
Terminuotą darbo sutartį iki 2 metų;
Visas socialines garantijas ir darbui reikalingas priemones;
Laiku mokamą atlyginimą.
Atlyginimas
1000 €/mėn. į rankas
su galimybe didinti atlyginimą priklausomai nuo darbo rezultatų!
UAB „PUKENO“
Artūro Pukėno personalinė įmonė buvo įkurta 1996 m. rugsėjo 11 dieną savo veiklą pradėjo nuo 2-jų krovininių automobilių.
Nuo 2013 01 01 pasikeitė mūsų imonės pavadinimas į UAB "PUKENO".
Dabartinį įmonės parką sudaro 106 vilkikai su puspriekabėmis.