Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
ERGO
Daugiau apie įmonę »

Asistentas (-ė) Personalo ir administravimo departamente

Vilnius - ERGO

Darbo pobūdis

  • Personalo administravimo (įdarbinimo, darbo sutarčių keitimo, nutraukimo, atostogų forminimo) procesų tvarkymas;
  • Pagalba departamento kolegoms, atsakingiems už mokymų organizavimą bei darbuotojų atrankas;
  • Personalo sąskaitų administravimas ir kiti techniniai darbai.

Tikimės, kad

  • Esi III ar IV kurso verslo vadybos, administravimo ar teisės specialybės studentas (-ė);
  • Turi puikius darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Excel ir Powerpoint programų išmanymas būtų privalumas);
  • Pasižymi kruopštumu, atsakingumu ir iniciatyvumu;
  • Degi noru tobulėti žmogiškųjų išteklių valdymo srityje.

Mes jums siūlome

  • Įgytas teorines žinias (dokumentų administravimo, konsultavimo, žmogiškųjų išteklių valdymo) pritaikyti praktikoje;
  • Galimybę likti dirbti įmonėje (priklausomai nuo karjeros lūkesčių);
  • Lankstų darbo grafiką;
  • Draugišką, visada pasiruošusį padėti kolektyvą.

ERGO

ERGO – stabiliai veikianti, vokiško kapitalo Europos bendrovė. Tai viena pirmaujančių draudimo grupių Baltijos šalyse ir tarptautinės ERGO grupės dalis. Pagrindinis ERGO akcininkas – viena didžiausių pasaulyje perdraudimo grupių „Munich Re“. Mūsų pagrindinis veiklos principas: „Apdrausti – reiškia suprasti“.

ERGO Insurance SE Lietuvos filialo Personalo ir administravimo departamentui reikalingas asistentas(-ė) terminuotam 3 mėn. laikotarpiui.
Informacija apie ERGO
1114 €
Vid. atlyginimas bruto
(37% didesnis už LT vidurkį)
151
Darbuotojų skaičius
50-100 mln. €
Pajamos 2016 m.
Vadovas: Kęstutis Bagdonavičius

Kiti įmonės darbo skelbimai:

Visi šios įmonės skelbimai (10) »