Tavo kasdieninis darbas būtų bendrauti su klientais / partneriais telefonu ir el. paštu, tikrinti informaciją duomenų registruose. Būsi atsakingas už atsiskaitymų priežiūrą ir už proceso eigos valdymą.
Reikalavimai darbuotojui
Lietuvių, anglų(žodžiu, raštu), gebėjimas įtaigiai ir dalykiškai bendrauti; Rusų kalbos mokėjimas (privalumas); Geri darbo kompiuteriu (MS Excel) įgūdžiai; Atsakingumas, atidumas, geri derybiniai įgūdžiai.
Įmonė siūlo
Geras darbo sąlygas, po bandomojo laikotarpio nuo rezultatų priklausantį atlygį, priedus.
Jei tu mėgsti bendrauti, esi pozityvus bei ieškai vietos kur galėtum realizuoti šias savybes - ateik ir prisijunk prie mūsų komandos! Lauksime tavo CV!
Atlyginimas
Nuo 500 €/mėn. į rankas
UAB „CCS-customers care services“
Ambicinga, pelningai veikianti įmonė teikianti kreditų vadybos ir skolų išieškojimo paslaugas.
Teikiame moderniausias atsiskaitymų administravimo paslaugas!