Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

BIURO ADMINISTRATORĖ (-IUS) (ANYKŠČIAI)

Darbo vieta

Darbo pobūdis

  • vidinės ir išorinės informacijos organizavimas ir valdymas;
  • įvairaus pobūdžio raštų, dokumentų rengimas bei korespondencijos administravimas;
  • interesantų bei telefoninių skambučių priėmimas ir nukreipimas;
  • malonus įmonės svečių ir klientų sutikimas;
  • tiesioginės darbuotojų paieškos ir atrankos vykdymas;
  • personalo dokumentų administravimas;
  • kitų personalo valdymo užduočių vykdymas.

Reikalavimai

  • aukštasis išsilavinimas (ekonomikos, vadybos ar verslo administravimo srityje);
  • panašaus darbo patirtis biuro administravimo, personalo vadybos srityse - privalumas;
  • darbo teisės įstatymų ir norminių teisės aktų išmanymas;
  • puikus kompiuterinis raštingumas (MS Office paketas) ir geros raštvedybos žinios;
  • puikios lietuvių ir anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu);
  • verslo etiketo išmanymas;
  • bendravimo ir organizaciniai gebėjimai, atsakingumas, iniciatyvumas, atkaklumas.

Mes jums siūlome

  • įdomų, atsakingą ir dinamišką darbą patikimoje ir stabilioje kompanijoje;
  • dideles saviraiškos ir profesinio tobulėjimo galimybes.

UAB "PERSONALO SPRENDIMAI"

Mūsų klientė – sėkminga ir perspektyvi gamybinė įmonė, šiuo metu aktyviai plečia komandą Anykščiuose ir kviečia prisijungti organizuotą ir atsakingą biuro administratorę (-ių).

Panašūs skelbimai: