Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

BIURO ADMINISTRATORĖ (-IUS) (ANYKŠČIAI)

Darbo vieta

Darbo pobūdis

- vidinės ir išorinės informacijos organizavimas ir valdymas;
- įvairaus pobūdžio raštų, dokumentų rengimas bei korespondencijos administravimas;
- interesantų bei telefoninių skambučių priėmimas ir nukreipimas;
- malonus įmonės svečių ir klientų sutikimas;
- tiesioginės darbuotojų paieškos ir atrankos vykdymas;
- personalo dokumentų administravimas;
- kitų personalo valdymo užduočių vykdymas.

Reikalavimai

- aukštasis išsilavinimas (ekonomikos, vadybos ar verslo administravimo srityje);
- panašaus darbo patirtis biuro administravimo, personalo vadybos srityse - privalumas;
- darbo teisės įstatymų ir norminių teisės aktų išmanymas;
- puikus kompiuterinis raštingumas (MS Office paketas) ir geros raštvedybos žinios;
- puikios lietuvių ir anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu);
- verslo etiketo išmanymas;
- bendravimo ir organizaciniai gebėjimai, atsakingumas, iniciatyvumas, atkaklumas.

Mes jums siūlome

- įdomų, atsakingą ir dinamišką darbą patikimoje ir stabilioje kompanijoje;
- dideles saviraiškos ir profesinio tobulėjimo galimybes.

UAB "PERSONALO SPRENDIMAI"

Mūsų klientė – sėkminga ir perspektyvi gamybinė įmonė, šiuo metu aktyviai plečia komandą Anykščiuose ir kviečia prisijungti organizuotą ir atsakingą biuro administratorę (-ių).
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »