Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

BIURO ADMINISTRATORĖS ASISTENTĖ (-AS)

Darbo vieta

Darbo pobūdis

  • Viso biuro veiklos koordinavimas ir pagalba administratorei;
  • Reikalingų dokumentų ruošimas, administravimas ;
  • Asistavimas klientams, kurie naudojasi verslo centro paslaugomis;
  • Nuomininkų korespondencijos, skambučių ir kitos informacijos valdymas;
  • Svečių sutikimas – priėmimas;
  • Vertimo darbai pagal poreikį;
  • Kanceliarinių prekių bei kitų būtinų priemonių užsakymas;
  • Kita pagalba vyr.administratorei, nuomininkams bei verslo centro svečiams.

Reikalavimai

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas ;
  • Labai geros lietuvių ir puikios anglų kalbos žinios (žodžiu, raštu);
  • Ne mažiau nei 0,5 m. administracinio darbo patirtis;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos išmanymas;
  • Labai geri bendravimo bei organizaciniai įgūdžiai;
  • Puikūs planavimo ir prioritetų nustatymo gebėjimai;
  • Greita orientacija, atsakingas požiūris į darbą;
  • Reprezentatyvumas.

Mes jums siūlome

  • Atlyginimą ir visas socialines garantijas;
  • Geras darbo sąlygas ir puikią atmosferą tarptautinėje aplinkoje;
  • Profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes bei patirtį.

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik tinkamus kandidatus.

UAB "Expertus LT"

UAB Expertus LT - įmonė teikianti kokybiškus sprendimus žmogiškųjų išteklių srityje.
Mūsų klientas – įmonė, teikianti biurų (darbo vietų) nuomą naujame verslo centre Vilniuje.

www.expertus.lt
Tel. pasiteiravimui:

Panašūs skelbimai: