Jūs būsite atsakinga (-as) už nedidelio biuro administravimą, pagalbą buhalterijai bei pardavimo komandai.
Biuro administravimas:
biuro veiklos organizavimas ir tvarkos užtikrinimas;
išorinės informacijos srautų valdymas, rūpinimasis vidine komunikacija (intranetas);
įmonės dokumentų ir korespondencijos tvarkymas;
reprezentacinių, biuro reikmenų, darbo priemonių užsakymas;
įmonės svečių priėmimas;
pagalba organizuojant įmonės renginius, darbuotojų keliones;
kitų vadovo pavestų užduočių vykdymas.
Pagalba buhalterijai:
darbas su sąskaitomis: išrašymas, pajamavimas (programa "Rivilė"), registravimas ir savalaikis perdavimas buhalterijai;
įvairių ataskaitų ruošimas.
Pagalba pardavimo komandai:
naujų klientų/ produktų informacijos suvedimas į programą;
pardavimo sutarčių ruošimas;
atitikties deklaracijų išrašymas.
Reikalavimai darbuotojui
aukštasis išsilavinimas;
bent nedidelė administravimo, asistavimo ar panašaus darbo patirtis;
puiki lietuvių kalba bei geras anglų k. mokėjimas;
labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
raštvedybos ir buhalterinės apskaitos pagrindai.
Įmonė siūlo
įdomų, įvairialypį darbą stabiliai dirbančioje kompanijoje;
draugišką, palaikančią komandą;
galimybę tobulėti prisidedant prie vidinių įmonės projektų įgyvendinimo bei realizuoti savo idėjas.
Atlyginimas
1150-1350 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Metinė premija pagal įmonės darbo užmokesčio sistemą.
UAB „ECO SPRENDIMAI“
UAB „ECO SPRENDIMAI” atstovauja pasaulyje gerai žinomus elektrotechnikos komponentų ir įrenginių gamintojus, vykdo didmeninę ir mažmeninę prekybą, dalyvauja įgyvendinant energetikos projektus, teikia profesionalius apšvietimo sprendimus.