Nr.1 LANKOMIAUSIAS DARBO PORTALAS

Klientų aptarnavimo atstovai laisvai kalba latvių ir anglų kalbomis

1611-1750 €/mėn. Neatskaičius mokesčių
Skaičiuoti »
Į rankas per mėn.
Vilnius - UAB „Teleperformance LT“

Darbo aprašymas

Prie klientų aptarnavimo komandos ieškome latviškai ir angliškai kalbančių klientų aptarnavimo atstovų. Dirbsite mūsų klientui, vienam didžiausių interneto apgyvendinimo paslaugų teikėjų visame pasaulyje.

Pareigos ir atsakomybės

  • Svetainės vartotojų gaunamų telefono skambučių ir el. laiškų tvarkymas
  • Rezervacijų, specialių prašymų ir skundų tvarkymas bei sprendimų paieška svetainės naudotojų užklausoms
  • Darbo laikas nuo pirmadienio iki penktadienio 9:00-18:00 (40 valandų per savaitę)

Reikalavimai

  • Puikūs latvių ir anglų kalbų įgūdžiai (žodžiu ir raštu)
  • Puikūs bendravimo ir administravimo įgūdžiai
  • Į klientą orientuotas požiūris
  • Dėmesingumas, pozityvus požiūris
  • Atitinkamas leidimas dirbti Lietuvoje
  • Kompiuterinis raštingumas ir geros MS Office žinios
  • Patirtis tikslinėje/KPI valdomoje aplinkoje būtų privalumas

Įmonės pasiūlymai

  • Privatus sveikatos draudimas
  • Nuo veiklos rezultatų priklausanti premija
  • Rekomendacijos premija
  • Geros savijautos programa (pvz., sporto ir gerovės renginiai bei geros savijautos veikla)
  • Biure poilsio ir žaidimų zonos
  • nemokama automobilių stovėjimo aikštelė
  • Tarptautinė ir daugiakultūrė darbo aplinka
  • Visiškai apmokami mokymai
  • Karjeros ugdymo programos ir mokymai
  • Hibridinio darbo modelis

Įmonės pasiūlymai

Darbo ir laisvalaikio balansas

Galimybė dirbti nuotoliniu būdu

Sveikatingumas

Sveikatos draudimas

Biuras

Stalo futbolas Stalo tenisas Žaidimų konsolės Nemokami užkandžiai Dviračių saugykla

Transportas

Nemokamas automobilio parkingas

Atlyginimas

1611-1750 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Atsižvelgdami į jūsų turimą profesinę kompetenciją ir darbo patirtį.

UAB „Teleperformance LT“

„Teleperformance“ yra pasaulinio garso lyderis, teikiantis integruotas klientų aptarnavimo paslaugas (užsakomųjų paslaugų teikėjas). „Teleperformance“ teikia techninę pagalbą, vertimus, konsultacijas ir kitas paslaugas tarptautinėms įmonėms ir projektams pagal jų specifiką ir vartojamą kalbą. Mūsų misija – kiekviena proga teikti išskirtinę klientų patirtį. Taip kuriame galimybes ir vertę savo darbuotojams, klientams ir bendruomenėms.

„Teleperformance“ kontaktų centras Lietuvoje įkurtas 2015 metais ir teikia paslaugas anglų, švedų, portugalų, hebrajų, rusų, danų, lietuvių ir kitomis kalbomis. Tikime, kad kiekvienas darbuotojas ir klientas yra svarbi mūsų komandos dalis, todėl laikomės nusistovėjusių vidinių DNR principų; sąžiningumas, pagarba, profesionalumas, novatoriškumas ir įsipareigojimas. Savo darbuotojams siūlome pačias patogiausias darbo sąlygas naujame verslo centre pačiame miesto centre, taip pat galimybę dirbti iš namų. Visi darbuotojai kviečiami dalyvauti įmonės organizuojamose šventėse, žaidimuose, konkursuose, palaikant santykius net ir neformalioje aplinkoje. Taip pat geriname darbuotojų socialinę atsakomybę, organizuodami įvairias labdaros akcijas, paramos programas ir kitas iniciatyvas. Mums svarbu, kad darbuotojai tobulėtų visapusiškai, todėl turime ir nuolat tobuliname vidines mokymo programas. Jau trejus metus iš eilės, remiantis darbuotojų apklausa, „Teleperformance Lietuva“ yra sertifikuota pasauliniais „Great Place to Work“ sertifikatais, todėl tikime, kad mūsų pastangos yra įvertintos darbuotojų ir kasmet tobulėjame bei augame kartu.


Biuro vieta: Business Stadium North, Šeimyniškių g. 19, Vilnius, 4 aukštas
Žiūrėti visus šios įmonės skelbimus (4)
informacija apie UAB „Teleperformance LT“
2058 €
Vid. atlyginimas bruto
(35% higher than LT average)
495
Darbuotojų skaičius
20-30 mln. €
Pajamos 2022 m.
Darbuotojų pasiskirstymas pagal atlyginimus (neatskaičius mokesčių):
25% uždirba iki 1569 €
25% uždirba 1569-1957 €
25% uždirba 1957-2371 €
25% uždirba nuo 2371 €