Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite
UAB „Omniva LT“

Džiaugsmingos klientų patirties koordinatorius (-ė)

Nuo 1550 €/mėn. Neatskaičius mokesčių
Skaičiuoti »
Į rankas per mėn.
Kaunas - UAB „Omniva LT“
DARBO RINKOS LYDERIS 2020
Tarp TOP 20 Lietuvoje

Kandidatuok, jeigu Tau džiaugsmą teiktų atsakomybė už:

  • Klientų aptarnavimo standarto užtikrinimą bei tobulinimą
  • Naųjų ir esamų klientų aptarnavimo specialistų ugdymo proceso organizavimą ir įgyvendinimą
  • Klientų konsultavimo kokybės stebėjimą ir grįžtamojo ryšio teikimą
  • Klientų užklausų priežasčių analizę
  • Pagalbą klientų aptarnavimo centro darbuotojams sprendžiant sudėtingas situacijas
  • Proaktyvų reagavimą šalinant įvairius techninius sutrikimus
  • Klientų aptarnavimo skyriaus darbo įrankių sklandžios veiklos palaikymą, tobulinimą
  • Su skyriaus veikla susijusios aktualios informacijos sklaidą skyriaus ar įmonės viduje
  • Nuolatinį su klientų aptarnavimu susijusių procesų tobulinimo pasiūlymų teikimą

Kolegos ieškome terminuotam 2 metų motinystės atostogų laikotarpiui.

Mes džiaugiamės, jeigu Tu:

  • Turi ankstesnės klientų aptarnavimo patirties. Patirtis klientų aptarnavimo centre - didžiulis privalumas!
  • Mėgsti kelti klausimą KAIP: geriau, efektyviau, patogiau ir t.t. ir dalintis šiomis mintimis
  • Gebi analizuoti bei sisteminti informaciją: tu negali be skaičių ir Excel, o jie - be tavęs
  • Netvarkoje moki įžvelgti tvarką ir ją parodyti kitiems
  • Greitai bei tikslingai reaguoji į besikeičiančias aplinkybes
  • Gebi sistemiškai planuoti, organizuoti bei kontroliuoti veiklą bei savarankiškai priimti sprendimus
  • Vertini komandinį darbą, bendrų rezultatų bei užsibrėžtų tikslų siekimą
  • Turi gerus rašytinės ir šnekamosios anglų kalbos įgūdžius
  • Moki naudotis MS Office programomis

Prisijungęs prie mūsų džiaugsiesi:

  • Dirbdamas iššūkių kupiną darbą greitai besikeičiančioje ir augančioje e-komercijos srityje
  • Būdamas inovatyvios komandos, atsakingos už klientų aptarnavimą, dalimi
  • Turėdamas galimybę augti ir tobulėti bei dirbti drauge su geriausiais savo srities specialistais
  • Galimybe dirbti hibridiniu būdu – deriname darbą iš ofiso su darbu per nuotolį
  • Be gerų darbo sąlygų, visų darbui skirtų priemonių, darbo krūvį bei rezultatus atitinkančio atlygio, gausi visuomet padėti pasiruošusių kolegų būrį!

Klientų aptarnavimas mums – tai daugiau nei tik atsakymas į kliento užklausą, mes siekiame kurti pačią geriausią patirtį klientui. Tam, kad užtikrinti savo pažadą klientui kasdieninėje veikloje stipriname savo pajėgas ir kviečiame prisijungti naujus komandos narius!

Susisiek, jeigu domiesi šia galimybe!
Dalia, klientų aptarnavimo skyriaus vadovė

Atlyginimas

Nuo 1550 €/mėn. neatskaičius mokesčių
+ motyvuojantys, nuo rezultatų priklausantys priedai
DARBO RINKOS LYDERIS 2020
Tarp TOP 20 Lietuvoje
UAB „Omniva LT“

UAB „Omniva LT“

OMNIVA kiekvieną dieną pristato džiaugsmą Lietuvoje nuo 2014 m. Valdydami didžiausią 300 paštomatų tinklą šalyje, Lietuvos gyventojų nuomone, esame pirmasis pasirinkimas siųsti arba gauti siuntas paštomatais. Mūsų komanda prisideda prie spartaus e. komercijos augimo, kurdami ir vystydami inovatyvius sprendimus, skirtus gerinti verslo patirtį prekiaujant internetu, bei vartotojų džiaugsmą, apsiperkant internetu.
informacija apie UAB „Omniva LT“
1483 €
Vid. atlyginimas bruto
571
Darbuotojų skaičius
10-20 mln. €
Pajamos 2020 m.
Darbuotojų pasiskirstymas pagal atlyginimus (neatskaičius mokesčių):
25% uždirba iki 1079 €
25% uždirba 1079-1304 €
25% uždirba 1304-1659 €
25% uždirba nuo 1659 €