Mūsų klientas - nuolat auganti elektrotechnikos prekybos įmonė, kuri garantuoja savo klientams aukštą gaminių kokybę bei vertina darbuotojus, kaip didžiausią įmonės turtą.
Įmonė priklauso įmonių grupei, rinkos lyderiai apie 30 m.
DARBO POBŪDIS:
El. parduotuvės administravimas: produktų įkėlimas, aprašymai, kategorijos, informacijos atnaujinimas, kainų pakeitimai bei kiti darbai;
Bendravimas su klientais laiškais ir telefonu;
Pardavimų vystymas e - shop kanalu;
Naujų klientų pritraukimas;
Marketingo kampanijų ruošimas;
Santykių su klientais palaikymas bei jų puoselėjimas.
REIKALAVIMAI KANDIDATUI:
Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
Pardavimų patirtis e-komercijojos srityje;
Internetinio marketingo žinios;
Kompiuterinis raštingumas MS Office (Excel, PowerPoint, Word);
Kūrybiškumas, iniciatyvumas, pozityvumas, orientacija į kokybišką rezultatą;
Anglų kalbos žinios;
Privalumai:
Lenkų kalbos žinios.
ĮMONĖ SIŪLO:
Profesinio augimo galimybes;
Kelionės į/iš darbo kompensavimą;
Lankstų darbo grafiką ir galimybę dirbti nuotoliniu būdu;
Finansines premijas, kurios priklauso nuo pasiektų rezultatų;
Motyvuotą ir draugišką komandą.
Darbo priemones asmeniniam naudojimui (kompiuteris, telefonas);
Nuolaidas įmonės produkcijai ir paslaugoms;
Atlyginimas
1100-1500 €/mėn. į rankas
Fiksuotas mėnesinis atlygis priklauso nuo įgytų kompetencijų. Finansinės premijos, kurios priklauso nuo pasiektų rezultatų.