Šiame darbe tobulinsi savo turimus įgūdžius bei įgausi naudingos profesinės patirties:
prisidėsi prie įmonės pinigų srautų planavimo ir kontrolės;
dalyvausi rengiant įmonės biudžetą, periodinę vadovybės atskaitomybę;
atliksi užduotis, susijusias su įmonės investicijų ir nekilnojamo turto klausimais;
padėsi užtikrinti kasdienes mokėjimų operacijas;
bendradarbiausi su bankų, draudimo atstovais, nekilnojamo turto vertintojais;
prisidėsi prie organizacijos finansų analizės, procesų tobulinimo.
Reikalavimai darbuotojui
Mes tikimės, kad:
Esi įgijęs aukštąjį universitetinį išsilavinimą (finansų arba ekonomikos srityse);
turi analitinio darbo patirties;
pasižymi žiniomis finansų valdymo, apskaitos, planavimo ar iždo valdymo srityse;
turi labai gerus darbo MS Excel įgūdžius, darbo patirtis su SAP ar kitomis apskaitos programomis būtų privalumas;
kritinis mąstymas, kruopštumas, atsakingumas.
Įmonė siūlo
Darbą savo srities profesionalų komandoje;
laisvę kurti ir įgyvendinti idėjas;
tarptautinės karjeros galimybes;
privalumus apsiperkant parduotuvėse MAXIMA.
Atlyginimas
Nuo 1800 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Atsižvelgiant į kandidato patirtį ir įgūdžius, galimas didesnis pradinis atlygis.