Mport įmonių grupė veikia nuo 2011 metų ir sėkmingai vykdo non-food kategrijos didmeninės ir mažmeninės prekybos veiklą tiek Lietuvoje tiek už jos ribų. Versle naudojame pažangiausias technologijas ir metodus, nuolat augame ir tobulėjame. To pačio tikimės ir iš visų komandos narių.
Ieškome atsakingo ir į rezultatus orientuoto internetinės parduotuvės klientų aptarnavimo vadybininko, prisijungti prie dinamiškos ir jaunatviškos komandos. Jūs padėsite mūsų klientams viso pirkimo proceso metu, užtikrinsite tik geriausią patirtį ir rūpinsitės klientu kaip savo draugu.
Pagrindiniai darbai:
Sėkmingos kliento patirties užtikrinimas
Problemų sprendimas
Komunikacija su klientais el. paštu ir telefonu
Proceso tobulinimas ir optimizavimas
Administraciniai darbai
Reikalavimai darbuotojui
Patirtis klientų aptarnavimo arba pardavimų srityje (2+ metai)
Anglų kalbos mokėjimas
Orientacija į verslo ir asmeninius rezultatus
Gebėjimas savarankiškai spręsti problemas
Komunikabilumas
Proaktyvumas
Įmonė siūlo
Dideles tarptautinės karjeros galimybės.
Atlyginimą priklausantį nuo darbo rezultatų.
Visas priemones darbui atlikti.
Pilną palaikymą iš įmonės vadovybės.
Mokymus, konferencijas ir kitus tobulėti leidžiančius įrankius.
Atlyginimas
500-800 €/mėn. į rankas
UAB „Mportas“
Esame tarptautinė mažmeninės ir didmeninės prekybos įmonė, dirbame jau nuo 2011 metų. Savo veikloje naudojame daug naujausių technologijų ir suteikiame dideles perspektyvas savo darbuotojams. Junkitės ir jūs!