Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
UAB „FESTO“
Daugiau apie įmonę »

IT License Administrator (German required)

1000-1300 eur/mon. Gross salary
Kaunas - UAB „FESTO“

Job description

As an IT License Administrator you will be responsible for the administration of IT licenses, creation and management of IT license purchase orders. In addition to this you will communicate with Festo Headquarters and assist them with questions related to IT licensing. Other responsibilities will include internal auditing of licenses and monitoring IT license expiry dates.
Your daily work day will look like:
  • Enter and administrate licenses and agreements in database
  • Contact Festo employees and suppliers regarding licenses/agreements expiry dates
  • Provide support for internal audits, process data and statistics
  • Manage IT License Purchase orders

What do we expect

  • Fluent in spoken and written German and English
  • University degree
  • Analytical skills and great attention to detail
  • Creative attitude towards tasks
  • Good communication and team collaboration
Advantage: IT knowledge

What should you expect

Receive not only remuneration package and also:
  • Valuable work experience in a growing international company
  • German business culture based on punctuality and planning
  • Extensive introductory training
  • Technologies allowing efficient and smooth work
  • Helpful and friendly colleagues
  • Support and mentoring from a leader, working under the Leadership Culture principles
  • Comfortable work conditions and a package of employee benefits
  • If necessary, a possibility to work some time remotely
  • Coffee breaks in our terrace or playing table football
  • Contribute to various company initiatives to develop personal skills
  • Internal career opportunities

Salary

1000-1300 eur/mon. gross salary

UAB „FESTO“

FESTO – tai tarptautinė nepriklausoma šeimos valdoma kompanija, įkurta 1925 m. Vokietijoje. Nuo to laiko kompaniją valdo jau 3-ia šeimos karta. Išlaikiusi stabilumą bei patikimumą, Festo pasaulyje pirmauja pramonės automatizavimo sprendimų srityje. Šiandien Festo vienija daugiau nei 20 000 darbuotojų visame pasaulyje.

Festo Lietuvoje jau skaičiuoja 27 veiklos metus. Nuo 1992m. Kaune veikiančioje įmonėje šiuo metu dirba daugiau nei 450 darbuotojų, o paskutinius ketverius metus veikla sparčiai plečiama.

Festo Lietuva veiklos spektras įvairus. Šalia Pardavimų skyriaus, kurio pagrindinis tikslas - atstovauti Festo produkciją Lietuvos rinkoje, taip pat yra ir verslo paslaugų centrai: SSC Sales, IT Services, SSC Finance and Accounting, Engineering Services, HR and Business Services, kuriuose teikiamos paslaugos Festo grupės įmonėms įvairiose pasaulio šalyse.

Pardavimo paslaugų skyriuje (SSC Sales) atliekamos užduotys susijusios su pardavimo proceso operacijomis. Dokumentų apdorojimo centre (DPC) centralizuotai suvedami Festo klientų užsakymų duomenys į SAP sistemą iš 25 Europos šalių. Atitinkamai pagal reikalingas užsienio kalbų žinias, centrą sudaro 4 komandos: Centrinė Germanų, Šiaurės Germanų, Rytų ir Romanų komandos. Kita skyriaus dalis apima pirkimų iš kitų tiekėjų, marketingo, užsakymų valdymo ir kitų pardavimų operacijų paslaugas.

IT Services yra dalis Festo Global IT centro. Skyriuje programuojama .NET bei Java technologijomis, administruojamos sistemos, konfiguruojami skirtingi SAP moduliai ir programuojamos bei palaikomos bendrosios aplikacijos, apdorojami statistiniai duomenys.

Engineering Services skyriuje teikiamos plataus spektro inžinerinės paslaugos: atsarginių detalių katalogo brėžinių, 2D ir 3D modelių rengimas, prekių asortimento valdymas platintojams, vertimų koordinavimas, verslo analitika, konsultavimas techniniais klausimais.

SSC Finance and Accounting - apdorojami pirminiai apskaitos dokumentai iš 16 Europos Festo šalių. Taip pat, skyriuje rengiamos ataskaitos, vykdoma kaštų kontrolė bei pildomos mokesčių formos.

HR & Business Assistance Services skyriuje yra teikiamos žmogiškųjų išteklių paslaugos Festo Vokietijai. Kita skyriaus dalis apima projektų bei verslo asistavimą aukšto lygio vadovams iš įvairių Europos Festo šalių.

Sparčiai besiplečianti įmonė Lietuvoje atlieka vis daugiau sudėtingų operacijų, kurioms atlikti reikalingi proaktyvūs ir atsakingi darbuotojai, norintys dirbti tarptautinėje aplinkoje. Dirbdami globaliose komandose, darbuotojai gali kurti ir siūlyti sprendimus, darančius įtaką visos Festo organizacijos ateičiai.

Mes puoselėjame tradicijas, esame socialiai atsakingi, mums rūpi mūsų klientai, žmonės, su kuriais dirbame, ir visų jų kompetencijos. Pabrėždami žmogaus svarbą kompanijoje, Festo aplinkoje mes norime atpažinti vienas kitą pagal vertybes mūsų kasdieniniuose darbuose, elgesyje, tiksluose bei santykiuose vienas su kitu.

Kiti įmonės darbo skelbimai: