Nr.1 LANKOMIAUSIAS DARBO PORTALAS
UAB „FESTO“

Order and Procurement administrator (German required)

1000-1300 €/mon. Gross
Skaičiuoti »
Į rankas per mėn.
Kaunas - UAB „FESTO“

Job description

As an Order and Procurement administrator you will be responsible for the administration of IT licenses, creation and management of IT license purchase orders. In addition to this you will communicate with Festo Headquarters and assist them with questions related to IT licensing. Other responsibilities will include internal auditing of licenses and monitoring IT license expiry dates.
Your daily work day will look like:
  • Enter and administrate licenses and agreements in database
  • Contact Festo employees and suppliers regarding licenses/agreements expiry dates
  • Provide support for internal audits, process data and statistics
  • Manage IT License Purchase orders

What do we expect

  • Fluent in spoken and written German and English
  • University degree
  • Analytical skills and great attention to detail
  • Creative attitude towards tasks
  • Good communication and team collaboration
Advantage: IT knowledge

What should you expect

Receive not only remuneration package and also:
  • Valuable work experience in a growing international company
  • German business culture based on punctuality and planning
  • Extensive introductory training
  • Technologies allowing efficient and smooth work
  • Helpful and friendly colleagues
  • Support and mentoring from a leader, working under the Leadership Culture principles
  • Comfortable work conditions and a package of employee benefits
  • If necessary, a possibility to work some time remotely
  • Coffee breaks in our terrace or playing table football
  • Contribute to various company initiatives to develop personal skills
  • Internal career opportunities

Our privacy policy for applicants’ personal data can be accessed on Festo Lithuania website in the section Career at Festo.

Salary

1000-1300 €/mon. gross
UAB „FESTO“

UAB „FESTO“

Festo – vokiško kapitalo bendrovė, globali automatizavimo technologijų lyderė, įkurta 1925 m. Tai šeimos verslas, už kurio vairo stovi jau trečios kartos lyderiai. Šiandien Festo vienija daugiau nei 20 tūkstančių darbuotojų visame pasaulyje, daugiau kaip 60-yje valstybių.

Festo Lietuvoje veikia kaip verslo paslaugų ir kompetencijų centras. 1992 m. įkurtame Kauno padalinyje šiuo metu dirba daugiau kaip 600 darbuotojų. Pastaruosius penkerius metus auga ne tik specialistų, bet ir teikiamų paslaugų skaičius.

  • Pardavimų skyrius atstovauja Festo produkciją Lietuvos rinkoje.
  • IT, inžinerinių, finansų, pardavimų ir verslo asistavimo paslaugų centrai savo kompetencijomis prisideda prie Festo grupės įmonių veiklos įvairiose šalyse.

Toks platus spektras reiškia, kad galėsi tobulėti ir augti - tiek horizontaliai, tiek vertikaliai.
Puoselėdami tradicijas, rūpinamės tiek klientais, tiek savo darbuotojais bei jų kompetencijomis. Kiekvieno svarbą organizacijoje užtikriname vadovaudamiesi bendromis vertybėmis, kurios mus lydi kasdieniuose darbuose, tiksluose ir tarpusavio santykiuose.

Mes esame Festo, ir mes sakome, kad prisijungdamas prie mūsų komandos, tu ne tik atrasi savo potencialą, bet ir galėsi jį visiškai išnaudoti. Mes palaikysime tave kiekviename žingsnyje, suteikdami galimybes ir įrankius, jei tik turėsi noro ir dėsi pastangas. Say you can? Then take it forward!
information about UAB „FESTO“
609
Number of employees
20-30 mln. €
Revenue 2022 y.