IT PAGALBOS CENTRO SPECIALISTAS (-Ė)

Skelbimas galioja iki: 2017.03.12

Darbo vieta

Darbo pobūdis

• Kvalifikuotos IT pagalbos teikimas vartotojams techniniais ar programinės įrangos naudojimo klausimais
• Antro lygio problemų sprendimas kompetencijos ribose
• Iškilusių IT problemų ir užklausų sprendimas bei valdymas, užsakymų vykdymas
• Naujų kompiuterizuotų darbo vietų paruošimas ir konfigūravimas
• Vartotojų paskyrų kūrimas
• Pagalbos centro efektyvumo didinimas, žinių duomenų bazės plėtimas
• IT sistemų nuolatinė stebėsena ir kontrolė
• IT inventoriaus priežiūra, užsakymai

Reikalavimai

• Windows, Android ir iOS platformų išmanymas
• Komunikabilumas, gebėjimas greitai spręsti iškilusias problemas, atsparumas stresui
• Puikios anglų arba vokiečių kalbos žinios
• Aukštasis išsilavinimas
• Darbo IT pagalbos centre (angl. Service Desk) patirtis
• ITIL sertifikatas - privalumas

Mes jums siūlome

Atsakingą ir dinamišką darbą sparčiai augančioje įmonėje, profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes bei
patrauklų darbo užmokestį.
Siųsti savo CV

UAB "Lidl Lietuva"

„Schwarz“ įmonių grupė, kuriai priklauso „Lidl“ parduotuvės, yra viena iš mažmeninės prekybos maisto produktais lyderių Europoje. „Lidl“ veikia 30 Europos šalių ir valdo per 100 logistikos centrų bei apie 10 000 parduotuvių. Įmonių grupėje dirba daugiau nei 335 000 darbuotojų. Nuo 2011 metų pradžios „Lidl“ vykdo plėtrą ir rengiasi parduotuvių tinklo atidarymui Lietuvoje.
Visi UAB "Lidl Lietuva" darbo skelbimai
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »