projektų valdymas – planavimas, vykdymas, priežiūra, rizikų valdymas, kūrybingas kliūčių šalinimas, nuokrypių eskalacija bei visi kiti tipiniai projektų valdymo darbai;
artimiausiu metu valdysi IT infrastruktūros projektą apimantį tris Baltijos šalis;
verslo poreikių surinkimas ir analizė, vartotojų konsultavimas, užduočių rengimas programuotojams.
Reikalavimai:
3 metų darbo patirtis IT projektų valdyme, projektų vadovo rolėje;
patirtis dirbant su projektų/darbų valdymo įrankiais (Jira, Redmine, Monday ir pan.);
darbo patirtis informacinių sistemų kūrimo, vystymo projektuose analitiko rolėje būtų laikoma privalumu;
projektų valdymo metodikų išmanymas, o šias žinias patvirtinantys sertifikatai būtų privalumas (PMBOK, Prince2, Agile, Scrum ir pan.);
orientacija į klientą/vartotoją, stipri nuostata padėti klientui/vartotojui;
komunikabilumas, darbo organizavimo, komandinio bendradarbiavimo įgūdžiai;