Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

IT SPECIALISTAS (HELP DESK)

Darbo vieta

Darbo pobūdis:

programinės įrangos/sistemos vartotojų aptarnavimas ir konsultavimas;
IT incidentų registravimas, pirminė analizė, paraiškų IT pokyčiams formavimas;
vartotojų supažindinimas su sistemos atnaujinimu;
kitų informacinių technologinių užduočių vykdymas.

Reikalavimai:

sėkminga patirtis dirbant HELP DESK vartotojų aptarnavimo srityje būtų privalumas;
Windows žinių pagrindai;
kompiuterių/tinklų supratimas;
SQL/T-SQL, PHP, Mysql pagrindai;
Linux bazinės žinios būtų privalumas;
aukštasis išsilavinimas IT srityje;
anglų kalbos žinios;
puikūs bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai;
greita orientacija, gebėjimas tiksliai identifikuoti problemas ir priimti efektyvius sprendimus nestandartinėse situacijose.

Kompanija:

skatina ir palaiko nuolatinį tobulėjimą ir kvalifikacijos kėlimą;
puoselėja atvirą kultūrą, skatina kūrybingumą, turi draugišką komandą ir puikią darbinę atmosferą.

Konfidencialumą garantuojame.
Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.

Human Industry

Human Industry klientė – nuolat ir sparčiai auganti finansines paslaugas teikianti kompanija.
Stiprindama paslaugų kokybę ir operatyvumą aptarnaujant klientus, kviečia prisijungti prie profesionalios ir inovatyvios komandos IT specialistą darbui su HELP DESK sistema.
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »