Nr.1 LANKOMIAUSIAS DARBO PORTALAS
Altus Global Consulting

Klientų administravimo specialistas (-ė)

Kaunas - Altus Global Consulting

Darbo pobūdis

Ilgalaikių ryšių palaikymas su naujais ir esamais klientais.
Klientų problemų analizė ir geriausio sprendimo klientui užtikrinimas.
Aukštos klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas.
Darbas su išoriniu skambučių centru, tiesioginis klientų aptarnavimas.
Esamų klientų išlaikymas ir naujų klientų pritraukimas.
Kandidatų paieška vidinėse bei išorinėse duomenų bazėse.
Vidinių priemonių skirtų pagerinti ir palaikyti duomenų bazes plėtojimas.
Duomenų bazės priežiūra bei reguliarus atnaujinimas.
Aktyvus bendradarbiavimas su kolegomis darbo klausimais siekiant klientų aptarnavimo kokybės tobulinimo.
Kitos vadovo pavestos užduotys.

Reikalavimai darbuotojui

Puikus anglų kalbos mokėjimas (žodžiu ir raštu).
Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas.
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.
Gebėjimas spręsti problemas, atsparumas stresui.
Greita orientacija ir imlumas, atsakingas požiūris į darbą.
Puikūs bendravimo įgūdžiai.
Patirtis pardavimų arba klientų aptarnavimo srityje būtų privalumas.

Įmonė siūlo

Profesinę patirtį tarptautinėje, sparčiai augančioje personalo atrankų kompanijoje.
Įdomų, atsakingą ir dinamišką darbą.
Dideles saviraiškos, tobulėjimo galimybes ir karjeros perspektyvas.
Draugišką darbo atmosferą bei profesionalius, aktyvius kolegas.
Altus Global Consulting

Altus Global Consulting

Mes esame lygių galimybių darbdavys, kuris užtikrina vienodas galimybes kandidatams ir darbuotojams, nepaisant jų lyties, seksualinės orientacijos, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinio statuso, religijos, vedybinio ir šeimos statuso, amžiaus, įsitikinimų, narystės politinėse partijose ar organizacijose, taip pat nepaisant kitų veiksnių, nesusijusių su asmens profesinėmis savybėmis.