Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
UAB „OPS Lietuva Assistance“
Daugiau apie įmonę »

Klientų aptarnavimo bei žalų reguliavimo specialistas (-ė) aptarnavimui Estų kalba

800-1150 €/mėn. Neatskaičius mokesčių
Vilnius - UAB „OPS Lietuva Assistance“

Darbo pobūdis

  • skambučių apie draudiminius įvykius užsienyje bei Lietuvoje priėmimas ir registravimas;
  • reikalingos dokumentacijos bei informacijos apie žalas surinkimas bei tolimesnis žalų administravimas;
  • bendravimas su apdraustaisiais, klientais bei jų konsultavimas;
  • sprendimų priėmimas žalos atlyginimo klausimais;

Reikalavimai

  • Būtini geri arba vidutiniai Estų kalbos kalbiniai įgūdžiai
  • geros anglų, rusų bei lietuvių kalbų žinios;
  • geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
  • gebėjimas vertinti, daryti išvadas ir priimti atsakomybę už sprendimus;
  • iniciatyvumas, kruopštumas, atsakingumas, komunikabilumas, imlumas naujovėms.

Mes jums siūlome

  • atsakingą darbą perspektyvioje ir augančioje asistavimo bendrovėje;
  • geras darbo sąlygas ir visas socialines garantijas;
  • profesinio tobulėjimo ir mokymosi galimybes;
  • galimybę derinti darbo laiką su kita veikla, mokslais

Atlyginimas

800-1150 €/mėn. neatskaičius mokesčių

UAB „OPS Lietuva Assistance“

OPS Group represents the international oriented company in the Baltic countries since 1995.
The main activity fields of OPS Group are travel and other kind of insurance assistance, administration of transport claims under the Green Card System and IV EU Directive, and customer service.

OPS Group provides multilingual customer service 24/7 because of the specific type and nature of its activity.
informacija apie UAB „OPS Lietuva Assistance“
1160 €
Vid. atlyginimas bruto
12
Darbuotojų skaičius
300-500 tūkst. €
Pajamos 2018 m.

Kiti įmonės darbo skelbimai: