Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

KLIENTŲ APTARNAVIMO CENTRO SPECIALISTAS VILNIUJE

Darbo vieta

Darbo pobūdis

Informacijos draudimo klausimais teikimas klientams telefonu ir el. paštu;
Efektyvus klientams iškilusių problemų sprendimas;
Draudimo produktų - paslaugų pristatymas telefonu esamiems ir naujiems klientams;
Asmeninių darbo rezultatų analizė;
Idėjų siūlymas dėl veiklos tobulinimo.

Reikalavimai

Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (gali būti paskutinių kursų studentas);
Puikūs bendravimo bei darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Taisyklinga lietuvių kalba, geros anglų ir rusų kalbos žinios;
Stipri orientacija į aukštą klientų aptarnavimo kokybę ir rezultatą;
Atsakingumas, iniciatyvumas ir pozityvus požiūris.

Privalumai: darbo draudimo kompanijoje bei klientų aptarnavimo ir/ar pardavimų srityje patirtis būtų privalumas.

Mes jums siūlome

Kuratorių visu mokymosi laikotarpiu;
Profesinio tobulėjimo galimybes;
Lankstų grafiką;
Galimybę realizuoti savo idėjas tarptautinėje kompanijoje.

Atlyginimas

Derybų klausimas

Seesam Insurance AS Lietuvos filialas

Draudimo bendrovė Seesam Lietuvos finansinių paslaugų sektoriuje veikia nuo 1998 m. Seesam priklauso tarptautinei finansinių paslaugų grupei „OP Financial group“, kuri yra didžiausia finansinių paslaugų grupė Suomijoje bei teikia draudimo ir banko paslaugas Baltijos šalyse.
Draudimo bendrovė Seesam Lietuvoje turi beveik 100 tūkst. aktyvių klientų, o metinės bendrovės pajamos siekia daugiau kaip 15 mln. eurų.

Kasdien dirbame vadovaudamiesi profesionalumo, bendradarbiavimo ir inovatyvumo principais bei palaikome sąžiningumo, atsakomybės, tolerancijos ir pasitikėjimo vertybes.
Tobulėkime kartu!

Panašūs skelbimai: